zaterdag 1 maart 2014

Review | MUA 'undress me too' palette


Vandaag een review over een dupe van het Urban Decay Naked 2, namelijk het MUA 'undress me too' pallet. En dit palletje kost maar iets minder als 5 euro, halleluja!


MUA staat bekend om zijn dupes en deze palletjes zijn dan ook razend populair.

Ik vind de naam wel leuk gevonden, naked maar dan met andere woorden, haha! De verpakking is niet zo heel erg speciaal, maar voor £4 vind ik het er best goed uit zien. Er komt een spons applicator bij, maar die gebruik ik nooit.



Hier komen de swatches!

De bovenste rij 


de onderste rij 


Je ziet eigenlijk maar 5 kleuren op de bovenste foto en 6 op de onderste, hmmm hier klopt iets niet?

Ik moet zeggen dat de eerste kleur heel erg licht is en zo goed als huidkleurig, het pigment van die kleur is helemaal niet schitterend, je kan deze kleur dus enkel gebruiken om een matte basis te maken op je oog.

Maar de rest van de kleurtjes ziet er toch erg mooi uit! Het pigment van de matte kleur op de bovenste rij is ook niet zo héél goed, maar zeker wel bruikbaar en opbouwbaar. Ook de zwarte kleur is mat (ook weer niet pikzwart pigment) en de voorlaatste kleur op de onderste rij is bijna mat. De glitteroogschaduws zijn wel erg mooi en gepigmenteerd.

Mijn favoriete kleurtjes zijn de highlighter van de bovenste rij, iep zo mooi en de bronzige kleur daarnaast. Op de onderste rij vind ik ook weer de highlighter erg mooi en ook weer het bronzige kleurtje ernaast. Ik val in herhaling, haha!

De oogschaduws zijn niet korrelig en hebben niet veel fall out, mits je aftikt natuurlijk.

En het spreekt voor zich dat je hier erg naturelle ooglooks mee kan maken en ook wat zwaardere. Dit is een look die ik heb gemaakt:



De highlighter in mijn ooghoek en op mijn wenkbrauwbot, het gouden kleurtje op mijn gehele ooglid en de matte bruine kleur 'in mijn crease', maar eigenlijk heb ik het boven mijn crease aangebracht voor daar wat meer diepte te creëren! 

Het palet kost £4 of iets van 4.90 euro.
MUA is jammer genoeg niet bij ons te koop, maar enkel in het Verenigd Koninkrijk en ook online natuurlijk!
Wat denken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...