zondag 23 februari 2014

Review | Miracle Complex Sponge van Real Techniques


Vandaag nog een review! En deze keer over de Miracle Complex Sponge van Real Techniques. Waaaah, wat was ik blij dat ik deze in mijn handen had. En zoals ik verwacht had, ben ik er heel enthousiast over.
Ik kan de spons niet vergelijken met de Beautyblender, want die heb ik niet in mijn bezit. Wel heb ik een dupe van P2, dat een geweldige dupe is zeggen velen en ik vind het zelf ook goed aangezien het zo'n 3 euro kost en erg fijn werkt! Maar toch vind ik dit oranje sponsje fijner!

Ik heb geen kwasten van Real Techniques, maar wat zijn die bekend. Zelfs Taylor Swift gebruikt het in haar videoclip, haha! De geniƫn hierachter zijn de Pixiwoo zusjes, zij hebben een geweldig beautykanaal op Youtube en zijn natuurlijk zelf ook heel bekend!



Ten eerste is de vorm misschien een beetje raar, het lijkt op een eitje waar een stuk van is afgesneden en het heeft ook nog een heel fijn topje. Ik vind deze vorm echt superhandig! de platte onderkant gebruik ik voor onder mijn ogen, de zijkanten voor de rest van mijn gezicht en het puntje voor bij mijn neusvleugels. Werkt supergoed!

De spons voelt gewoon erg zacht aan op je gezicht, een stuk zachter als de Beautyblender zo blijkt. Ook vind ik dat als je de spons gebruikt in combinatie me poeder (een beautytip trouwens), het veel beter gaat. Je hoeft de spons geen 2  minuten staan uitknijpen zodat je je poeder niet natmaakt als je er met je spons ingaat. Bij deze oranje jongen gaat dat veel sneller!

Ook het resultaat op mijn gezicht is mooi. Het brengt mijn make up erg natuurlijk aan, maar de dekking verdwijnt niet. Ook vind ik het gewoon snel werken, het blend supersnel in allemaal en dat is een dik pluspunt, haha!

Je kan deze spons droog of nat gebruiken, maar ik raad zeker nat aan anders is het een stuk harder op je gezicht en wordt er ook massa's product opgeslorpt and we don't like that!

Real Techniques is niet bij ons in de winkels verkrijgbaar, maar in the United Kingdom wel en ook online natuurlijk! De prijs is rond de £6 en in Amerika 6 dollar, maar daar komen nog zeker wat verzendkosten bij. Ik heb hem trouwens uit Londen :).



Deze badboy gebruik ik nu elke dag met veel liefde! Wat gebruiken jullie zoal voor foundation? liever een spons of kwast? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...