woensdag 4 december 2013

favoriete liedjes van het moment #12




Aangezien we weer een nieuwe maand zijn, is het tijd voor mijn favoriete liedjes van het moment! Dit zijn liedjes die ik nu en afgelopen maand, non stop gedraaid heb, zeg maar!



'All of me' van John Legend. Is een serieuze hit aan het worden, maar het is een prachtig nummer! Zeker een liedje dat een favoriet gaat blijven. Leuk weetje, in de clip is het ook zijn echte vrouw die meespeelt.


Een cover van again, I know, Alex Goot! Samen met Chad Sugg heeft hij 'Iris' gecovered van de Goo Goo Dolls. Ook echt een prachtig nummer en zeker waard om eens terug uit de doos gehaald te worden. Hou. van. dit. liedje!



M.I.A. met 'Paper Planes' is dan weer iets helemaal anders, welbekend van feestjes. Gewoon eens luisteren, ik kan de stijl niet goed omschrijven, mijn excuses daarvoor, haha! Dit liedje is ook geen nieuw, maar bestaat al 6 jaar.



We kennen Emeli Sandé allemaal als een vrouw die prachtig kan zingen, zo ook in deze cover van John Lennon. Het liedje 'Imagine', ook zo mooi! Ook weer geen recent liedje, maar het gaat om de favorieten van deze maand toch?



Als laatste alweer, iets specialer, namelijk Nicolas McDonald, een 16-jarige jongen. Hij doet mee aan XFactor UK en zit bij laatste finalisten, deze jongen kan ongelooflijk goed zingen vind ik, daarom vond ik dat ik toch zeker 1 liedje van hem hierbij moest zetten. Daarom 'She is the one', van Robbie Williams.


Sarah

Wat is van jouw een favoriet liedje op het moment?



2 opmerkingen:

  1. het liedje van john legend is inderdaad erg mooi ♥
    op het moment draai ik het nieuwe album van lady gaga helemaal grijs..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik nog niet aan begonnen eigenlijk, dat zal iets voor na de blok zijn :D!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...