zondag 8 december 2013

Quote of the week #11


Het is weer zondag en dat wil zeggen een quote of the week! Hierin laat ik een quote zien die te maken heeft met mijn afgelopen week.



Ik denk dat dit echt wel zo'n cliché quote is, maar net omdat 'ie zo veel voorkomt, heeft 'ie waarschijnlijk ook een geweldige boodschap. Ik heb zo wel het idee, dat we snel geneigd zijn te zeggen: 'Wauw dat zou ik echt zo graag willen/willen zijn, maar dat gaat echt nooit/never/no way gebeuren.'

Ook merk ik dat bij mezelf, zo zou ik dolgraag piano willen leren spelen en mijn zangstem verbeteren. En eigenlijk had ik al gezegd tegen mezelf, zo geweldig kan ik toch niet zingen en waarschijnlijk zal ik ook niet zo goed piano kunnen spelen en had ik mij daar al bij neergelegd. Maar toch heb ik die droom van piano spelen terug opgepikt, omdat ik het gewoon zooooo graag wil. Dus in plaats van nu te zeggen dat ik het toch niet goed zou kunnen, ga ik deze droom echt wel waar maken. Dat zweer ik! Al moet ik eerst nog wat sparen voor een piano te kopen, one day there will be a beautiful paino standing here beside me.

En eigenlijk is dit ook de slogan in mijn hoofding van mijn blog. Bloggen is voor mij ook een droom, mijn passies delen met anderen op een klein stukje internet. En vandaar ook de slogan, maar ik bedoel hem ook echt als een boodschap naar jullie toe, want het is zo waar dat we dit moeten proberen!

Sarah





1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...