zondag 1 december 2013

Quote of the week #10


Het is weer zondag, dus weer tijd voor een quote of the week! Hierin laat ik een quote zien die te maken heeft met mijn afgelopen week! Kijk je mee?



Zoals ik afgelopen week al verteld heb is mijn grootvader overleden en daarboven zijn er nog een paar tegenvallers gebeurd... Dus zou je wel kunnen stellen dat ik door een moeilijke en zware tijd ga. Maar het is net op deze momenten dat ik kan zien wie mijn echte vrienden zijn, die mij door dik en dun steunen. En langs de ene kant geeft mij dat een warm gevoel en langs de andere een koud. Waarom warm zou je denken? Omdat ik de vrienden echt waardeer die er wel zijn voor mij en zij geven mij wel een goed gevoel. De anders die mij in de steek laten, zijn diegene die mij natuurlijk een koud gevoel geven.

Maar anyway, ik wou gewoon nog eens een quote laten zien over hoe belangrijk echte vrienden wel niet zijn en dat dat er meestal heel wat minder zijn dan dat je zou verwachten. En je enorm dankbaar moet zijn voor diegene die er zijn voor jou en waar je je verhaal kwijt kan. Over de andere mensen moet je maar eens goed over nadenken, maar mijn mening is dat je ze beter ook links laat liggen, want ze zijn jouw moeite niet waard.

Sarah

Als jij een tip hebt over mensen die je laten vallen in zware tijden, mag je dat altijd even in de comments zetten!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...