zondag 28 april 2013

mijn perfecte galabal jurk zoektocht

hallootjes!

Dit is mijn eerste echte artikel, (oeh spannend!) en ik hoop dat er nog veel gaan komen natuurlijk. Ik heb binnenkort een galabal en daar hoort wat bij ;).


Over ongeveer 2 maandjes, na al die zware, uitputtend examens heb ik dus een galabal, heeeuj!. En daar hoort natuurlijk de perfecte jurk bij en waar vind je meer jurken dan right, online? Nergens! Dus snuffel ik de ene na de andere site af op zoek naar DE jurk. Ik zal mijn favoriete jurken delen met jullie :)



Op plaats 1 staat een jurk van Ax Paris, maar ik kan niet kiezen tussen zwart, rood of blauwpaars --
Maar het is in ieder geval deze jurk:

new look- 32,99 euro

Op plaats 2 staat deze jurk van Jeane Blush, zegt me niks, maar het klinkt toch chic?
Deze vind ik in rood en zwart het mooist:
nelly.com- 25,95 euro
nelly.com- 25,95 euro
Als laatste hebben we deze jurk nog, een schattige lichte jurk. Maar zo een lichte kleur kan wel gevaarlijk zijn aangezien ik zelf een lichte huidskleur heb en dan is dat niet zo mooi, dus daarom dat deze laatst staat :)

New Look- 39,99 euro





Ziezo dit waren de kanshebbers en hmmm als je goed kijkt zie je dat ik mischien voor een bandeaujurk wil gaan. Nu is het wel zo dat een bandeaujurk echt goed moet zitten om niet af te zakken en als je iets online bestelt past niet alles zo vlotjes als je denkt. Maar ik denk dat ik het risico ga pakken want ze zijn zo mooi!

Voila nu heb ik jullie misschien ook wat inspiratie gegeven voor een mooi jurkje en anders toch sites met mooie jurkjes!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...