maandag 29 april 2013

mijn galabal jurk keuze!

hallootjes!

Ik had jullie gisteren verteld over het galabaljurk dilemma én ik heb mijn keuze gemaakt! Woopwoop :D! Ik ben gegaan voor het kleedje van Ax Paris .En dan in de rode kleur omdat ik enkel kon kiezen uit zwart, rood en blauwpaars. Maar de zwarte jurk had geen korting en de ander 2 wel. Natuurlijk ben ik dan voor rood gegaan, lekker vurig en passioneel, haha!







Ax Paris is ook een leuke site met veel mooie kleedjes, maar ook schoenen (veel killerheels), andere kleding en accessoires. De prijs is goedkoop tot gemiddeld naar mijn mening, maar ik ben ook maar een arm studentje hé ;). Zeker is gaan kijken zou ik zeggen!

Ik ben ieder geval erg blij dat ik het gekocht heb, ik moet alleen nog een paar dagjes wachten vooraleer ik het in handen heb en kan passen. En ooh ik hoop dat het perfect zit! Anders is het een kleine droom die in duigen valt ;)

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...