dinsdag 30 april 2013

top favoriete beautyblogs!

Halloo!

Ik dacht vandaag een artikeltje te doen over mijn favoriete bloggers aangezien zij toch wel één van de grote redenen zijn waarom ik begonnen ben aan dit avontuur genaamd bloggen. Ik volg heel wat bloggers, maar er zijn er altijd wel die je net iets liever hebt en leest dan andere. Laten we beginnen zou ik zeggen!

Ik zal mijn top 5 met jullie delen en dit zullen wel enkel beautyblogs zijn, best wel logisch aangezien daar mijn grootste interesse ligt.


Op plaats 5 staat makecupcake, dat kan toch niet lekker zijn ;p, maar het word wel lekker geschreven! Frauke is een Vlaamse studente die al een tijdje blogt en ik volg haar ook al een tijdje en ze schrijft vlot en grappig en maakt leuke artikels. Ook heeft ze mooie foto's en heeft ze een prachtige lay-out. Zeker eens een kijkje nemen!


Op plaats 4 staat veracamilla, zij is best wel een bekende Nederlandse blogster. Ik volg haar ook al een hele tijd. Ik vind vooral haar filmpjes het leukst omdat ze altijd zo vrolijk en enthousiast is over alles, word ik altijd spontaan blij van! Ze doet bloggen fulltime, maar ze verdient wel zo'n mooie job, want ze heeft best een harde jeugd gehad namelijk door de kwaal pesten. Maar daardoor heeft ze mijn respect nog meer verdient, zeker ook eens kijken!


Op plaats 3 staat livelifegorgeous en dat is gewoon de meest gezellige beautyblog die er is! Het wordt geschreven door 2 geweldige Nederlandse madammen, ,namelijk Willewijn en Martine. Zij zijn 2 rasechte kletskousen en ook daarom vind ik hun filmpjes geweldig. 


Tussen plaats 1 en 2 kon ik echt heel moeilijk kiezen dus heb ik er maar een gedeelde eerste plaats van gemaakt :). En deze plaats is bestemt voor tutututun misslipgloss en beautygloss! Niet zo heel verrassend eigenlijk, want zij zijn echt wel DE bekendste Nederlandse beautyblogsters. Ik kon niet kiezen omdat ik de ene blog het best vind op één vlak en de ander weer op een ander vlak. Maar Ik zal ze even apart bespreken.

misslipgloss wordt geschreven door Cynthia, ook een fulltime blogster en ze heeft onlangs een boek uitgebracht over beauty. Zij schrijft gewoon heel goede reviews met veel foto's en uitleg, maar ook vaak een beetje wetenschappelijk qua ingrediënten en dat is toch ook wel belangrijk! Haar sneakpeaks zijn ook superleuk!


Dan als laatste hebben we nog beautygloss, dit wordt geschreven door Mascha en zij was de eerst Nederlandse beautyblogster denk ik en ik volg haar ook al het langst. Zij blogt ook fulltime (hoe kan het ook anders) en ze is het meest succesvol. Ze heeft al enkele keren de beautygloss party georganiseerd, dat is een heel groot beauty evenement, maar dat zullen jullie vast al wel weten ;). Zij heeft gewoon veel tips en tricks op haar blog en ze is ook heel vrolijk in haar vele filmpjes.



Ziezo dit was mijn top met 4 plaatsen 5 blogs, ze zijn allemaal de moeite waard om te bekijken dus zeker doen!

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...