vrijdag 26 april 2013

bloggen yay or nay?

Hi allemaal,

Dit is mijn eerste blogpost na laat ons zeggen euh nooit. Ik wil al zo super lang beginnen aan een blog, maar ik ben gewoon te bang. Voor o.a. het feit of ik wel genoeg tijd daarvoor zou hebben. Want er steekt wel veel tijd in, anderzijds als je iets echt wilt, dan werk je er ook voor.




Dus dit was al één angst die ik kon afstrepen, YES. Dan hebben we ook nog het feit dat ik misschien niet ga weten waarover ik moet schrijven, euhm ja af en toe iets posten is beter dan dagelijkse zever laten we zeggen? En dan als laatste is er iemand die het gaat lezen? Wel je wilt al super lang een blog starten, dat is voor jezelf een plezier doen, waar andere (misschien?) van kunnen meegenieten :).

Dus mijn besluit: ik moet mezelf dwingen om een blog te beginnen, want er is geen andere optie. Ik spreek jullie snel weer om meer uitleg te geven over wat de blog zal gaan en wat ik wil bereiken.

Dus hopelijk tot snel als ik de moed vind dit al te posten ;)

Sarah

bron foto: www.fanpop.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...