zaterdag 27 april 2013

kennismaking blog

Hi allemaal!

Zoals ik gisteren al zei ging ik wat meer uitleg geven over deze blog. En ja je ziet het goed ik heb de moed gevonden om te posten! Wauw geweldig!


Ik heb mijn blog Pretty and life genoemd.Waarom? Dat zal ik je nu vertellen. Nee ik wil mijn ego niet boosten door mezelf pretty te noemen ofzo, maar pretty verwijst naar beauty, je weet wel jezelf mooier maken om je zelfvertrouwen op te krikken, maar heej ook natuurlijk om er goed uit te zien eh ;).



Ik heb al jaren een passie voor beauty, deze is eigenlijk gegroeid nadat ik research begon te doen naar mijn huidtype en wat ik daar het beste voor kon doen en dan geraakte ik zoals elk ander meisje terecht op blogs zoals beautygloss en misslipgloss. Deze volgde ik dagdagelijks(nu nog) en vond het jammer dat het altijd enkel 2 artikels per dag waren, en zij maar hard werken(haha). Maar beauty interesseerde mij ook echt en ik was zo blij toen ik mijn eerste make-up spulletjes kocht. Dit was een veel te roze Hema foundation en een groene concealerstick van Hema. Maar goed beide prut eigenlijk voor mij, maar dat ontdekte ik natuurlijk later pas.


Dan heet mijn blog ook nog 'and life' en hiermee verwijs ik naar het feit dat ik natuurlijk niet alleen over beauty wil schrijven, maar ook over vele andere dingen. Ik denk dat de omschrijving life wel  breed genoeg is, toch :)? Mijn tweede passie is muziek dus dat zal ook regelmatig passeren. Verder hou ik ook van lekker eten (wie niet?) en decoratie enz...

Ik hoop dat deze blog een leuk avontuur wordt en zo niet dan heb ik het toch geprobeerd, right? Ik heb nu 2 stukjes geschreven en ik ben daar al erg blij mee ook al heeft  niemand ze al gelezen denk ik. Maar ik heb er nu al plezier aan dus laten we zeggen dat dat voorlopig genoeg is :).

miss pretty&life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...