woensdag 19 februari 2014

review | Essence lipsticks | '13 Love Me' en '6 Barely There'


Vandaag weer een review over 2 lipsticks van Essence! Eentje is uit de nieuwe collectie en de andere is al wat ouder. Kijk je mee naar de mooie kleurtjes?


Ik heb de kleuren '13 Love Me' en '6 Barely there'. Ik was van plan enkel 'Love Me' te kopen, maar toen ik voor het lipstickschap stond besefte ik me opeens dat ik eigenlijk '6 Barely There' ook al erg lang wou. Maar toen de lipsticks uitkwamen vorige zomer, had ik per ongeluk nummer 9 'wear berries' in plaats van '6 Barrely There' gekocht. I know STUPID!

Dus vandaar dat '6 Barely There' er nu ook bij zit.


Hier zijn de swatches, links 'Love Me' en rechts 'Barely There'. De substantie is romig en wat transparant zoals je kan zien.

Mijn lippen zonder iets:

Love Me 



Dit is al een oude foto, maar aangezien mijn lippen kapot zijn, wou ik die lelijk foto's er niet op zetten, dus vandaar een oudere foto.


Love me is een zachtrozig kleurtje, ideaal voor elke dag, aangezien het je lippen net wat meer kleur geeft en ook een mooi glansje. Het voelt romig aan op de lippen, zoals een lippenbalsem en droogt je lipjes dus niet uit. Een erg mooi kleurtje! En ook de naam is helemaal valentijnproof, haha!

Barely There




Op de swatch zag Barely There eruit als eerder een donkerrood kleurtje, maar zoals de naam al zegt is het echt Barely There. Het is transparanter, dus ook weer ideaal voor everyday om net dat extraatje aan je lippen te geven! Deze kleur ligt echt heel dicht tegen mijn eigen lipkleur, ik heb behoorlijk wat pigment in mijn lippen, niet altijd even handig, bijvoorbeeld Nude Lipsticks zijn voor mijn lippen vaak niet dekkend genoeg! Ook dit vind ik ook weer een mooi kleurtje als ik gewoon wat op mijn lippen wil, maar geen in-the-face-colour! Deze lipstick is ook weer romig zoals de vorige.

houdbaarheid/smaak

Ze blijven niet superlang zitten, maar dat verwacht je ook niet met deze substantie, dus bijwerken af en toe is echt wel een noodzaak!
Als je ze net opdoet heb je wel even zo die typisch oldschool lipsmaak, maar deze verdwijnt na een paar seconden.


Pro's


Mooie everyday kleurtjes
romig
zitten mooi op de lippen
2.39 euro: supergoedkoop!
geen storende geur of smaak


contra's


snel bijwerken doordat ze zo romig zijn



Budgettoppers dus!






2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...