vrijdag 14 februari 2014

personal update | puntjes binnen en valentijn!


Vandaag nog eens een personal update! Ik weet mijn puntjes en ik ga het wat hebben over valentijn.


Ik doe dus psychologie aan de universiteit in Leuven en ik zit in mijn eerste jaar nu. Ik heb 1 herexamen van statistiek, ik had 9/20 daarvan, 1 puntje tekort dus, bummeeeer! Maar der rest van mijn punten was wel erg goed, ik had zelfs 2 keer een 18/20! Waarvan dat 1 vak eigenlijk een buisvak is!Hallelujha! Daar ben ik wel erg blij mee, haha!



Up to valentijn, ik heb zelf geen valentijn, dus ik kan vandaag mij vol steken met chocolade terwijl ik huilend naar romantische komedies kijk met een doos zakdoekjes. Maar ik ga dit toch maar niet doen, haha! Ik vind het wel leuk al die schattige koppeltjes en okee aan de andere kant heb ik dan ook wel: damn, ik wil dat ook!

Maar toch vind ik dat ze wel erg overdrijven, het is zo'n commerciƫle toestand geworden, terwijl het toch gewoon een dag is die speciaal in het teken staat van de liefde tussen 2 lovertjes. Ach ja, ik wens iedereen een happy valentinesday of happy singleday, haha!

Ik ga over enkele daagjes ook eens speeddaten, een vriendin die mij zowat meesleurt naar daar, maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe dat afloopt!

Ziezo heel kort, maar nu weten jullie ook mijn puntjes en mijn valentijn!


Deze cutiepie mag wel voor mijn deur staan vandaag, haha!

Nog een fijne dag!


bron: www.dawn.com
bron: www.printitproducts.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...