donderdag 27 februari 2014

music tip | album 'Louder' van Lea Michele


Ik ben dol op muziek en deel natuurlijk graag muziek waar ik heel erg enthousiast van wordt! Lea Michele haar album is uit en het is zeker de moeite!


Ik vind de serie Glee geweldig, waar Lea een hoofdrol in speelt en Lea Michele zelf is gewoonweg amazing. Ze is zó getalenteerd! Al is en blijft het verschrikkelijk wat er met haar vriendje Cory Monteith is gebeurd, ik ben blij dat Lea zo goed bezig is met haar carrière. En daar is ook een prachtig album van gekomen.

Er zitten wat rustigere nummers tussen en ook wat pop. Maar vooral gewoon haar prachtige stem waarin ze altijd zo veel passie en emotie kan steken. Dat vind ik nog het meest geweldig van allemaal!

Ik hoop dat jullie ook een keertje de tijd nemen om te luisteren naar dit album van Lea, haar stem is geweldig en de liedjes gaan allemaal over liefde, wat willen we nog meer? haha!

Ik heb nog niet echt een superfavoriet, want op dit moment vind ik ze allemaal gewoon erg goed!

Heb jij het album al geluisterd? Of ga je er naar luisteren?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...