dinsdag 4 februari 2014

personal update | blok en examens gedaan


57. Zoveel dagen is het geleden sinds ik voor het laatst nog iets gepost heb. Waar heb ik gezeten? Geblokt geblokt en nog eens geblokt! Maar dat is nu voor een tijdje weer gedaan, hoeeereeej! Ik ga gewoon er een klein vertel artikel van maken, hoe ik op mijn afgelopen maand terugzie en ook over de toekomst.
Eerst en vooral doe ik dus psychologie aan de universiteit in Leuven, geen gemakkelijke keuze, al zeg ik het zelf, haha! Maar nu zijn al mijn examens dus achter de rug en ook die helblok. Laten we gewoon zeggen dat van 9u tot 21u achter je boeken zitten, echt niks voor mij is, ik werd er een klein beetje heel zot van, haha. En dat voor ongeveer 40 dagen! I know, to crazy! Je sociaal contact staat op een heel laag pitje, je doet bijna geen leuke dingen meer, je bent precies helemaal afgesloten van de rest van de wereld. Geen pretje als je het mij vraagt. Nu heb ik echt het gevoel van NOOOIT MEER! Maar ik weet dat ik moet blijven hard werken, wil ik er geraken. Maar nu mag ik eventjes helemaal ontspannen en genieten van deze lesvrije week! Woohoo! 



Nu op naar de toekomst, ik ga dus gewoon weer in Leuven op mijn kotje zitten, braaf les volgen en af en toe ook feesten, want dat hoort er nu eenmaal bij, haha! Ook heb ik al leuke plannen gemaakt voor in de grote vakantie, een reisje naar Bulgarije en Tomorrowland! Hell yeah! Al is het plan wel dat ik nog een beetje geld ga verdienen ook ergens, want de centjes komen niet zomaar uit de lucht gevallen voor al die leuke dingen. 

Als laatste wat ga ik nu eigenlijk verder met mijn blog doen? Wel ik heb na zo'n lange tijd afwezigheid ook een ton aan inspiratie! Dus hier gaan geregeld terug artikeltjes verschijnen, jippie! Ik heb ook met kerst (lijkt weeral lang geleden met al die Valentijn spullen) leuke dingetjes gekregen en ook al wat nieuw gekocht, dus dat ga ik ook nog zeker laten zien!

Ik ga ook weer the quote of the week oppikken en mijn favoriete muziek eens in de maand aan jullie tonen. Dus ik ga gewoon lekker verder bloggen, want ik vind het zo fijn om te schrijven over mijn passies! 

Oja ik weet mijn punten pas 13 februari, dus dat is nog even afwachten.

Ziezo heb ik weer even mijn uitleg kunnen doen en zijn jullie weer op de hoogte! 

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...