woensdag 1 mei 2013

Londen shoplog: MUA, rimmel,...

Halloo!

Ik ben onlangs naar London geweest voor een paar daagjes en heb daar natuurlijk wat beautyspulletjes gekocht. Ik had, best wel logisch, op voorhand een wishlist gemaakt van dingen die ik echt moest en zou kopen. Uiteindelijk heb ik niet alles kunnen bemachtigen omdat er wat dingetjes uitverkocht waren, maar al bij al ben ik toch wel blij met wat ik gescoord heb! Ik heb geshopt in de Superdrug, maar ik had niet genoeg ponden meer om ook in Boots wat spulletjes aan te slagen omdat ik ook langs de Primark was geweest...



Als eerste heb ik een oogpalette van MUA gekocht, hier komt nog een aparte review over. Maar het gaat om het MUA undressed pallet. Ook wel een heel bekend pallet aangezien dit een dupe is van het Urban Decay naked eyes palette. Dit palette kostte me £4.00, dat is ongeveer 4,70 euro. Terwijl het UrbaN Decay palette 47 euro kost, ik denk dat de keuze wel snel gemaakt is zo! Als de kwaliteit tenminste net zo goed is, maar daar komt dus nog een review over.


Als tweede heb ik een lakje gekocht van Rimmel London, omdat ik dacht dat Rimmel daar goedkoper zou zijn, aangezien het Rimmel LONDON is en gelijk had ik, yes! Ik had daar nog geen lakjes van en nu dus wel :). Ik heb de kleur 415 instyle coral en het is inderdaar een mooi koraal kleurtje dat dekt in 2 lagen.

Vervolgens heb ik een blush gekocht van MUA in shade 4, maar ik wou eigenlijk een andere kleur, maaaar die was natuurlijk uitverkocht,grrrrr! Dit is ook een mooi licht koraal kleurtje dat wel wat pigment afgeeft, zeker een bruikbare blush zou ik zeggen ;). Deze kostte £1.00 pond dat is ongeveer 1,15 euro.


Dan heb ik ook nog een MUA lipstick gekocht, maar dit was eigenlijk een miskoop. Er was geen tester meer van de mooie roze lipstick die mij aanstond en dus had ik een andere geswatched en daar kwam super veel pigment af. Dus dacht ik dat zal ook wel zijn met mijn roze lipstick, maar helaas het was eerder doorzichtig met wat glitters, damn! Dit was trouwens ook shade 4 (origineel toch?). Deze kostte me wel enkel £1.00, maar het is toch wel zonde van die £1 ;).


Als voorlaatste heb ik een concealer gekocht, ook een heel bekende namelijk de Collection lasting perfection concealer. Deze is echt supergoed, hij dekt echt geweldig! Je moet deze maar is googlen en je zult alleen maar positieve dingen lezen.Dus MOEST ik deze ook hebben, haha! En zo gezegd zo gedaan. Ik heb hem in de lichtste kleur fair. Deze kostte £4.19 en dat is ongeveer 5,35 euro, valt goed mee voor een geweldige concealer, toch ;)?



Als laatste heb ik nog een facescrub gekocht van St. Ives, dit is het nummer 1 merk van scrubs in de US en Uk (volgens St. Ives toch) en ik heb de invigorating apricot facescrub gekocht en dit is 1 die geschikt is voor elk huidtype, maar dit is eigenlijk doordat het best een milde scrub is, daarom heb ik hem ook gekocht. Ik heb de kleine tube gekocht en deze was £1.00 pond. Hij irriteert mijn huid niet en maakt ze lekker glad. Een aanrader dus! 

Ziezo dit was mijn make-up (en verzorging) shoplog van Londen, hopelijk vonden jullie het leuke producten!

miss pretty and life







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...