dinsdag 18 juni 2013

awh schattige dierenfoto's!


Soms hebben we eens behoefte aan schattige dierenfoto's! En ik wil wedden dat je niet het einde van het artikel haalt zonder aawh te zeggen!

bron: favim
Gephotoshopped of niet, hier moest ik echt om lachen! Wraaaah i'm a badass with ma moustache, haha!

bron: pinterest
Njum njum, wie zei dat honden geen hout eten? echt suppaaalekker joh?

bron: wallpapersking
Ooooh, ook onze eigen soort kan adorable zijn!

bron; orangedonkey

bron: prafulla


bron: awesomenauts
Hmmm, ik denk dat er hier iemand grumpy is!

bron: animal-space
Wajaaaah, you want to see my ninjaskills?

bron: dragonvale.wikia
Damn, okee maatje jij wint deze keer met de staarwedstrijd, maar wacht maar!

bron: iwallscreen
Ik zal de Wally zijn oren nog is kuisen, het is hier toch lekker warm, aaaah!

bron: wallpaperhdfree
Hmmm, er is iets anders anders aan onze badkamer, maar wat?

bron: funnyanimalworld
Waaaah ik wordt verblind, waar is mijne zonnebril?

bron: justcuteanimals
KIEKEBOE!

bron: Frainbowgalleries-777
Hey bro, you're kinda eating my nose...

bron: funzug
Ja mama...nee mama...ja mama....ja mama...nee mama... ja mama...

bron: nedhardy
Hoereeej, eindelijk eten!

En had ik gelijk?

Sarah




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...