woensdag 5 juni 2013

current love: nieuwe cd van Demi Lovato


Nu ik in mijn examenperiode zit is het natuurlijk belangrijk dat ik ook ontspan. En daar is muziek echt ideaal! De laatste weken heb ik de nieuwe cd van Demi Lovato al helemaal platgespeeld! En ik blijf het gewoon doen, want ik vind de cd echt super!

Er zijn heel wat mensen die niets moeten weten van Demi: ze is dik, ze is lelijk, ze heeft een schminkkop,blablabla. Mijn mening daarover is echt rot op! Ze heeft een moeilijke periode achter de rug, in 2010 moest ze zich zelfs laten opnemen in een kliniek voor boulimia en automutilatie. Maar het gaat ook al een tijd veel beter met haar, ze zit nu zelfs in de jury van de Amerikaanse X-factor (you go girl!) En heeft dus vorige maand een nieuw album uitgebracht genaamd Demi.

Demi zegt zelf over het album: 'the album will provide inspiration for girls everywhere who are going through the same issues I've faced'. En dat hoor je ook! Het zit vol met emoties en ze mag er terecht trots op zijn. En nee het zijn niet allemaal jankliedjes. Integendeel er zitten zelfs leuke pop nummers, ideaal om lekker mee te brullen, haha! Dus luister er gerust eens naar, ik ben helemaal fan van haar! Hier heb je 2 liedjes uit het haar  nieuwe album:




miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...