zaterdag 8 juni 2013

inspirational quotes!


Ik dacht vandaag een artikel te doen met quotes, want ik vind ze zelf heel leuk om te lezen. De meeste bevatten niet veel woorden, maar kunnen zo een krachtige tekst bevatten! Iedereen vind niet alle quotes even goed en daarom heb ik ook gewoon diegene genomen die mij aanspraken :). Ik zou zeggen: take your time to read en enjoy!














De laatste linkse is gewoon heel erg toepasselijk op mij nu ik in mijn examens zit. Ik denk dan aan deze quote en dat helpt wel :). Dan zeg ik tegen mezelf: 'het heeft geen zin dat ik mij nu al zorgen maak voor morgen, ik krijg er alleen nog maar meer stress van en het neemt ook mijn 'peace moment' weg. Dus tchill Sarah!'

Hopelijk vonden jullie er ook een paar de moeite om te lezen en gaan jullie ze kunnen gebruiken :).

lots of love
Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...