maandag 24 juni 2013

Essence nail & cuticle butter stick | review


Vele dames (en waarschijnlijk ook vele heren) hebben wel eens last van droge nagelriemen, net zoals ik. En dan moeten we die natuurlijk goed verzorgen, maar dat vergeten velen wel eens. Een tijdje geleden zag ik dat Essence ook allerlei producten had om je nagels te verzorgen en moest ik natuurlijk wel iets meenemen. En vandaar dat ik een review heb voor jullie over de Essence nail & cuticle butterstick!

De Essence nail & cuticle butterstick is een stick die je nagels en je nagelriemen hoort te verzorgen en we zullen zien of het zijn werk doet ;).

De stick heeft een leuke roze verpakking en je moet draaien om het product eruit te krijgen.


Hij heeft een lippenbalsem substantie en een superlekker zoet geurtje (echt een zomers geurtje hmmm). Je kan eigenlijk ook een lippenbalsem gebruiken om je nagels te verzorgen, maar door de smalle vorm is deze stick erg gemakkelijk om aan te brengen. Het is zeg maar een supersmalle lippenbalsem ;).

De stick bevat o.a. vitamine E, shea butter, lanolin en bijenwas. Lekker voedende ingrediƫnten dus!

En doet hij ook zijn werk?

voor:
 (wit stukje recht op middelste vinger is
 een hard velletje en dus dit gaat niet weg)

 na:

Jup dat doe die zeker. Even aanbrengen en lekker inmasseren en tadaaa lekker verzorgde nagelriemen die ook nog eens superlekker ruiken. Me likey!

Ik heb enkel deze stick meegenomen uit het Essence nagelschap en ik denk dat je voor de verzorgende nagelproducten  in elke grote Kruidvat moet zijn, maar het is echt een heel schap vol nagelproducten, echt geweldig! Dus volgende keer zeker eens een kijkje nemen ;). Ik ga waarschijnlijk nog wel wat nagelproducten kopen van Essence, omdat ik deze stick echt fijn vind en hopelijk zijn die ook zo fijn als deze!

En het fijne aan Essence is dat ze allemaal budgetproof producten hebben en deze nail & cuticle stick kostte 1.99 euro (bevat 0.8 gram) en is dus verkrijgbaar in elke grote Kruidvat in het aparte nagelschap.

Sarah

2 opmerkingen:

  1. Ik ging deze al eens kopen maar heb hem dan laten liggen daar heb nu dan toch wel spijt van als ik deze review zie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer zeker meenemen! Ben ondertussen al aan mijn tweede stickje bezig :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...