woensdag 12 juni 2013

mijn favoriete liedjes at the moment!


Ik heb vorige maand ook mijn favoriete liedjes van toen gedeeld, dus ik dacht ik zal het deze maand ook doen!

Om te beginnnen vind ik 'Pompeii' van Bastille echt een bangelijk nummer! Het is uniek en I adore their British accent :). Het is ook heel meezingbaar: eh eh oh eh oh! Love it!


Een volgend nummer dat ik nu echt heel veel opzet is 'The Other Side' en het origineel is van Jason Derulo, maar ik vind de cover van Jake Coco echt duizend keer beter! Zeker zijn kanaal op Youtube ook eens checken, want man sommige covers van Jake Coco zijn echt zooo goed!



Het volgend liedje 'Ronan' van Taylor Swift is al bijna 2 jaar oud en er is ook geen echte clip van. Maar het liedje gaat over een jongen Ronan van 3 die gestorven is aan kanker. Het is een erg mooi liedje en erg aangrijpend. Taylor kende de jongen niet zelf, maar las de blog van de moeder al een tijdje en ze was er kapot van toen ze hoorde dat hij gestorven was, daarom heeft ze dit liedje geschreven voor hem.


Het volgend liedje '22' van Taylor Swift is een stuk vrolijker! Ik vind het origineel niet zo heel goed, maar deze cover wel! Er zingen redelijk wat mensen mee in het liedje zoals Alex Goot en Chrissy Costanza (mijn top favorieten youtube zingers!). Maar het zijn allemaal talentjes van Youtube dus zeker ook hun kanaal eens checken!



En als laatste een nummer van de nieuwe cd van Demi Lovato, dat ik die geweldig vind heb ik vorige week al verteld, maar sommige nummers zijn toch nog gewoon beter als andere :). Stiekem kon ik niet kiezen tussen 'Really don't care' en Warrior' dus heb ik ze maar alle 2 genomen! 'Really don't care' is meer pop en 'Warrior' is eerder een mooi traag liedje, maar wat zing ik graag mee met deze twee toppers!

                         
Ziezo hopelijk vond je zeker 1 nummer leuk ( of allemaal misschien ;p?). Dit zijn alvast mijn favorieten op het moment, die ik sowieso nog veel ga draaien :).

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...