zaterdag 22 juni 2013

personal update | examens gedaan!


Jaja je leest het goed, ik ben verlost van mijn examens! HOEREEEEEJ! En het waren niet zomaar examens, maar mijn laatste examens van de middelbare school ooit. 100% zeker ben ik nog niet, want maandagavond tussen 6 en 7u s'avonds kunnen ze bellen om te zeggen dat je er niet door bent. Maar ik heb er alle vertrouwen in, dat het allemaal goed is!

Dus ja ik ben nu verlost van de middelbare school en ik kan het nog altijd niet geloven of beter gezegd ik besef het nog niet :). En nu begint het leven pas zeiden ze tegen mij, zal ik wel ondervinden, zeker?
Nu had ik gisterenavond dus tijd om mijn boeken te bundelen en ik dacht ik kan het beter nu doen, dan ben ik er vanaf! En zie hier het resultaat! ( voor en na natuurlijk)













Ik heb dinsdagavond proclamatie en donderdagavond galabal, heeeuj! Dat worden zatte toestanden denk ik (maar ikke niet hoor ;p ). En daarna kan de langste vakantie van mijn leven beginnen! Ik moet ook wel een maandje gaan werken, maar daar denken we nu nog niet aan natuurlijk.


En natuurlijk ook niet onbelangrijk is, dat ik nu veel meer ga werken aan mijn blog omdat ik toch tijd heb!(want moest je het nog niet weten, ik heb vakantieeee!)

Zo dit was even een korte update en ik moest natuurlijk delen met jullie om te zeggen dat ik verlost ben van het middelbaar (aaaah het blijft goed doen om dat te zeggen).

sarah

bron: chrisabraham & facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...