zaterdag 1 juni 2013

examens in aantocht!


Ik begin  komende woensdag met mijn examens, heeeeeuj --' ! Dus dat wil natuurlijk zeggen dat ik moet blokken, nog eens heeeeuj!

Daarom zal ik de komende paar weken niet veel artikels online zetten. Misschien af en toe als ik iets wil delen met jullie of als ik echt tijd over moest hebben, maar die kans is echt wel minimaal... Het is nu diehard blokken tot 20 juni en daarna heb ik gewoon de langste vakantie ooit in mijn leven.(woopwoop). Wel bijna 3 maanden (whuuuuut?)  mag ik gaan en staan waar ik wil en gewoon echt genieten, aaaah kan niet wachten!

Ik moet ook wel bijna een maand gaan werken. Maar heej dat is pas half augustus, dan heb ik nog een zee van tijd om te 'tchillen' tegen dan. En natuurlijk heb ik dan ook tijd genoeg voor mijn blog en wie weet wat mij nog allemaal te wachten staat ;).


Ik dacht ik meld even dat het hier bijna dood gaat zijn de komende weken, 'but no worries, i'll be back soon!'

miss pretty and life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...