zaterdag 15 juni 2013

mini nailart | halve maan


Halve maan nagels zijn erg gemakkelijk, het enige wat je nodig hebt is 2 verschillende kleuren en ronde stickertjes! Om je nagels net wat leuker te maken dan gewoon lakken!

Om te beginnen heb ik natuurlijk een basecoat aangebracht, deze legt een laagje op je nagels voordat je nagellak erop gaat. Zo worden je nagels meer beschermd en gaan ze niet verkleuren. Een basecoat kan je zelfs kopen bij catrice, essence en Kruidvat huismerk!


Voor de ronde stickertjes heb ik van die ringmapstickertjes gebruikt, maar je kan ook andere gebruiken.

Wat ook leuk is aan deze nailart is, dat je het eigenlijk ook met slechts 1 kleur nagellak kan doen. Dan heb je als maantje je gewone nagel. Zo heb ik het nu gedaan omdat ik niet zo veel tijd had...

  • Maar ik zal ook even uitleggen hoe je het met 2 kleuren moet doen:
1. basecoat aanbrengen

2. kleur nagellak aanbrengen waarin je het kleine halve maantje wilt hebben

3. deze kleur erg goed laten drogen!

4. ronde stickertjes op je nagels doen

5. 2de kleur nagellak aanbrengen

6. stickertje er af halen, doe dit wel voorzichtig!

7. eventueel topcoat aanbrengen zodat je langer kan genieten van je nailart!

...en tadaaa heb je weer leuke nagels!

  • Je kan het dus ook doen met maar 1 kleur, dan doe je het als volgt:
1. basecoat

2.stickertjes plakken

3.kleur nagellak erop doen

4.stickertjes er voorzichtig afhalen

5. eventueel topcoat

Ziezo ik vind het alvast erg leuk en het is lekker trendy!

lots of love
Sarah

bron foto: pamperedandpolished

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...