woensdag 26 juni 2013

shoplog Action & Kruidvat



Ik ben gisteren weer eens eventjes gaan shoppen in de Action en Kruidvat. En ik heb weer allemaal leuke spulletjes gekocht die ik aan jullie wil showen of course!

Ik ben eerst naar de Action geweest en ik hou van die winkel, je vindt er echt zovééél en voor bijna geen geld, love it!


Ik heb daar 2 grijze mandjes gekocht, die ik ga gebruiken om mijn gezichtsverzorging in te dumpen. Want op dit moment staan al die flesjes los op een schap, maar dat is zo'n rommeltje :o! En dus moet ik mijn kast maar eens uitmesten en alles mooi ordenen (ik zal wel een voor en na foto laten zien, want het zal de moeite waard zijn! )


Ook heb ik een klein fake moleskine schriftje gekocht, want dit kan altijd van pas komen als ik onderweg ben en ik toch liever iets wil opschrijven i.p.v. op mijn gsm te typen.

Ook heb ik schildersdoeken gekocht en je kan zelf denk ik wel raden waarom ik die gekocht heb ;). Soms ben ik eens in een creatieve bui en dan verschijnt er wel eens (naar mijn mening) een kunstwerk op zo'n doek.


Vervolgens heb ik ook nog een mono oogschaduw gekocht die ik als highlighter wou gebruiken. Ik heb hem ondertussen geswatched en de het zag er toch veelbelovend uit, dus ik ga waarschijnlijk hier nog wel een mini-review over maken. ( Hij heeft geen nummer of naam, maar hij ziet eruit als een highlighter :p)


Dan heb ik ook nog nailart nagellak gekocht met zo'n dun kwastje en de swatches zien er goed uit! (Sorry voor de slechte swatches, maar dit heb ik snel gedaan zodat ik kon zien hoe de lakjes dekte)

Dit was alles van de Action, dus op naar Kruidvat!

Hier heb ik watjes gekocht, want deze zijn erg fijn. Ze pluizen niet hard als je ze uit elkaar trekt en ze prikken niet.

Ook heb ik nog een highlighter gekocht van Catrice, namelijk de mulitcolor highlighter. Deze is echt wel té subtiel en had wel wat meer glans mogen geven, want je ziet hem eigelijk niet... Ik heb er 2.50 euro voor betaald, want hij lag in de sale-bakjes.

Dit was alles wat ik gisteren gekocht heb!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...