zaterdag 5 oktober 2013

Favoriete liedjes at the moment #10


Het is ondertussen al 5 oktober (whuuuut? I know) en dat wilt eigenlijk zeggen dat we weer richting winter gaan en kerstmis! Woohoo! Nu ben ik wel niet zo'n fan van de winter, maar christmas equals love! Maar daar gaan we het vandaag niet over hebben haha. Ik ga weer mijn favoriete liedjes delen van het moment en wat zie ik toch altijd uit naar het schrijven van deze post. Ik vind het altijd fijn om nieuwe liedjes te ontdekken en zien naar wat andere mensen luisteren, en ik vind het al even fijn om zelf mijn favo muziek te delen! Dus hier gaan we!

Als eerste wil ik zeggen dat alle liedjes van deze keer eigenlijk geen ultratop liedjes zijn (of nog niet), dus ideaal als je nieuwe geweldige liedjes wil ontdekken!



Laten we beginnen met The Vamps, dit zijn een groepje Britse tienerjongens die 1 liedje hebben genaamd 'Can we dance'. En ze beginnen nog maar pas wat erkenning te krijgen eigenlijk, maar ik vermoed dat je over deze jongens nog wel meer gaat horen in de toekomst! Het liedje is leuk en erg meezingbaar, maar toch wordt je het niet zo snel beu, dat vind ik een perfecte combinatie, haha!



Volgende MKTO met 'Classic', dit zijn 2 Amerikanen die elkaar kennen van de set van 'Gigantic', een Nickelodeon serie. 'Classic' is ook nog maar hun tweede liedje! Maar echt goed, een mix van pop en hiphop, echt een leuk nummer! Ook van deze jongens gaan we denk ik nog meer horen!



Dan Bridget Mendler, misschien dat deze naam een belletje doet rinkelen, misschien ook niet. Maar in ieder geval is ze de bekende actrice die de oudere zus Teddy speelt in 'Good luck Charlie', een disney programma. Maar ze kan ook echt ge-wel-dig zingen! Je moet maar eens live versies opzoeken van haar, echt geweldig! En ze heeft ondertussen ook een eigen album genaamd: 'Helo my name is...' Een leuk album btw! En 'Hurricane' is daar een nummer van, een mix van rap en pop, echt een leuk en unieker nummer vind ik.



Vervolgens hebben we Charlie Brown met 'Bones' en deze artiest ken je van 'On  my way', dat heb ik ook al eens een keer laten passeren in mijn favorieten. En 'Bones' vind ik echt super, net zoals 'On my way'! Het is wat meer aan de triestige kant, maar niet 'Birdytriestig' ofzo, haha en buiten de aahaaaahaaah stukjes (luister gewoon eens naar het liedje) vind ik het echt perfect!



Als laatste alweer, 'Closer' van Tegan and Sara, en dit heb ik ook leren kennen via Glee. En hoewel het een puur lesbisch liedje is (de artiesten zijn ook een lesbisch koppel en ik heb daar btw helemaal geen problemen mee) vind ik het echt geweldig! Ik kan het moeilijk omschrijven, maar ik denk dat het gewoon de energie is van het liedje. Beter kan ik het niet uitleggen, haha.

Voila kende jullie al een liedje van deze 5? En wat is jullie favoriete muziek van het moment?

Sarah





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...