zondag 13 oktober 2013

mini shoplog Kruidvat!


Vrijdag nadat mijn lesweek erop zat, ben ik nog maar eens een keertje naar de Kruidvat geweest, tussen al die duwende kinderen snakkend naar snoep, ging ik wat make-upjes kopen! Want er is een actie van 20% op 2 make-up producten en 30% op 3 producten! En ik had stiekem eigenlijk nog wel een wishlistje, dus daar ging ik dan!



Ik wou dolgraag het lakje 'Sequin Explosion' van L'oréal's herfst/winter collectie, want deze ziet er zoooo moooi uit! Waah wordt helemaal excited nu ik erover schrijf om hem volgende week te gaan swatchen. Het is een glitterlakje met echt heel veel verschillende kleuren, aaah pretty, right?


Ook kocht ik nog een back-up van mijn groene concealer van Gosh, de beste groene concealer, die je bij ons in de drogisterij vindt. En echt juist op tijd, want deze morgen, was mijn huidige leeg na de gewoonlijke paar keer klikken :(.


En als laatste de 'Rimmel Natural Bronzer' en dit is echt een héél bekende bronzer. Dit is echt zo'n product wat ik al zo vaak geswatched heb en bekeken, maar vond hem altijd toch net iets te duur (hallo arm studentje!). Maar ik moest 3 producten hebben voor de 30%, dus mocht ik deze meenemen van mezelf! Yay!

En eigenlijk wou ik eerst een quatro paars oogpalletje kopen van Gosh, maar deze was er niet in de counter. Ik moest het doen met de swatches op mijn hand, die echt goed gepigmenteerd waren btw.

Et voila dit was mijn mini shoplogje! Ik ben elke keer zo blij en enthousiast over mijn nieuwe make-upjes, dat ik ze altijd wil delen, ook al waren het er maar 3, haha.

Wat was jouw laatste make-up aankoop?

Sarah 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...