zondag 27 oktober 2013

Quote of the week #6


Jup weeral zondag, tijd voor een quote of the week! Hierin vertel ik een quote die te maken heeft met mijn afgelopen week.



Dit gaat eigenlijk gewoon over het feit dat ik moeite heb met het vak statistiek (wie niet?) en ik het vaak gewoon wil opgeven en denk ik dat ik het nooooit ga halen, want je moet er zó veel tijd insteken en vaak heb ik geen tijd of is de fut en goesting op. Maar ik moet gewoon zeggen tegen mezelf dat ik moet proberen,  proberen en proberen. Dan al direct opgeven omdat ik denk dat het toch geen nut heeft. Want dan zal ik er zoveel spijt van hebben, want ik wil dat diploma zooo graag!

Een ander ding is dat ik zwemlesjes ben beginnen geven en ik dacht dat het niks voor mij zou zijn en ik het niet goed zou doen, maar ik vind het echt superleuk en ben zoooo blij en toch wel trots op mezelf, dat ik ja heb gezegd om lesjes te geven!

En niet alleen op zoiets kleins is dit van toepassing, maar ook op nieuwe dingen proberen, laat je niet tegenhouden door dat je het niet durft of bang bent om te falen, maar probeer gewoon, lukt het niet? Leer je weeral bij om het de volgende keer beter te doen. Lukt het wel, zul je zoooo trots zijn op jezelf. Als je het niet probeert ga je er sowieso spijt van krijgen en ga je nooit weten of je het kunt of niet. Dus just do it! Like Nike says it perfectly.


Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...