donderdag 17 oktober 2013

mini shoplog Kruidvat: wishlist check!


Euh heb jij vorige week geen shoplog van Kruidvat laten zien? Euh hehe ja dat zou misschien wel kunnen, maar ik had toen al gezegd dat ik een quatro oogpallet van Gosh MOEST hebben, dus ben ik gisteren nog maar eens naar Kruidvat gehuppeld en ja mijn hart maakte een sprongetje, want deze keer lag mijn 'gewilde' oogpalletje er wel! YEEES! Maar aangezien het nog altijd kortingen zijn op de make-up moest ik natuurlijk nog wat kopen... woops... En ik maar zagen omdat ik een arme student ben! Foei!



Dus ik heb eindelijk een prachtig paars oogpalletje in bezit, dat wilde ik echt al suuuuperlang! Nu was dit wel het enige dat er lag en raad is waar ze die #@|&é-'à"#' witte sticker plakte, jup de beste plek van heel de verpakking, pal in het midden op het logo, waaaauw wat prachtig, ik vind dat ik hier eigenlijk extra korting voor had moet krijgen potverdikke! De verpakking vind ik op zich wel erg chique, mooi strak zwart en een drukknopje(!) om het open te doen. Fancy!


Een mooie highlighter, een donkerder shimmer kleur, een nog donkerder iets minder shimmer kleur en als laatste een nog donkerder shimmer paars. Me <3! Het Gosh palletje noemt trouwens  'Q57 Tempting Purple', oela dat klinkt goed, toch ;)? De pigmentatie is echt super! Woohoo! Nu heb ik wel gemerkt dat voor de presentatie, Gosh het bovenste laagje van de oogshaduws extra shimmery heeft gemaakt, maar daar onder is het dus wel iets minder shimmery. Maar nog wel altijd erg pretty!


Op naar het volgende, vorige week kocht ik de Rimmel Bronzer en gisteren kocht ik zijn broertje, namelijk de 'Stay Matte LongLasting Pressed Powder' in de kleur 006 Warm Beige. Dit is een héél bekende poeder, dus ik ben benieuwd hoe deze gaat uitpakken bij mij. Ik heb trouwens bij mijn Catrice All matt plus poeder al pan geraakt, dus is het wel fijn om een ander product op reserve te hebben en hoewel het Catrice poeder een échte aanrader is, wil ik als beautyblogger toch altijd nieuwe dingen proberen, haha!


En als laatste nog zoiets dat al eeuwen op mijn wishlist stond... De L'oréal Caresse lipstick 301 'Dating Coral', deze is ook erg bekend, hij wordt vaak omschreven als de perfecte koraalkleur. Ook bij deze verpakking hing de sticker on-ge-loof-e-lijk slecht, heel de verpakking is langs 1 kant naar de boem als het ware.. Ook vind ik de verpakking best goedkoop, het is ALLEMAAL plastic, ik had toch wel een metale huls verwacht, maar kom.

Ik vind dat hij op mijn lippen wel niet zó heel erg koraal uitpakt. Op mijn lippen voelt hij aan als een balsem. En de substantie is echt érg creamy, waardoor de pigmentatie ook wat minder is, maar het is echt wel een mooi zacht koraalkleurtje op de lippen. Hij blijft dus ook niet zo lang zitten omdat hij zo creamy is btw. Misschien dat ik nog wat ga uitproberen met concealer ofzo om de kleur wat meer naar voor te brengen op mijn lippen.

Voila dit waren ze, 2 van de 3 producten stonden al ongeloofelijk lang op mijn wishlist dus ik vind wel dat ik ze verdiende, hihi. Ik ga sowieso nog een look laten zien met het oogpallet en als mijn 'lipstick-concealer' project werkt laat ik het ook nog wel weten.


Sarah



2 opmerkingen:

  1. Ik wil die poeder echt proberen, staat nog op mijn wishlist.
    Je kunt die sticker erafhalen met speciaal stickerverwijderaar spul. Het ruïneert echt je hele makeup altijd ):

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n spul moet ik ook maar eens afschaffen dan, want het is echt zó frustrerend... En bedankt voor je comment!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...