vrijdag 18 oktober 2013

Review | L'oréal 'Sequin Explosion' nagellak


Ik had hem al in een shoplog laten zien afgelopen week en ik was er zo over-exited over om hem te gaan swatchen. Jaja hier is 'ie, de review van het ooh zo mooie (geen ironie) L'oréal lakje 842 'Sequin Explosion'!



Dit is een color riche lakje van de najaarscollectie van L'oréal. Ik had deze gezien bij Veracamilla en toen ik dit lakje zag moest ik hem gewoon hebben. Zo gezegd, zo gedaan! Het is gewoon een prachtig glitterlakje met een bom aan kleur (heb je hem bom -> explosion?). De kleuren zijn niet heel fel, maar een beetje vervaagde kleuren (als je begrijpt wat ik bedoel), maar dat vind ik juist leuk! Dit maakt het lakje echt nog veel unieker! (Kijk is hoe mooi mijn pink is :D)



Het is eigenlijk een transparant lakje met superveel glitters in, maar is niet zo super stropiger als vele glitterlakjes. Het lakje dekt ook behoorlijk goed in 2 lagen, door de combinatie van de grovere glitters en kleinere, wordt bijna heel je nagellak bedekt. Echt gewoon een explosie van kleur en glitter op je nagels (het lakje doet zijn naam zeker eer aan). Je vewacht ook niet van een glitterlak dat het het zo goed dekt, die zijn meestal behoorlijk transparant of je krijgt de glitters totaal niet goed verdeeld.

Nog iets waar ik het meest over verbaasd ben, is dat het zo supersnel droogt! Ik had echt een voorgevoel, waarschijnlijk door de lichte stroperigheid dat het toch een tijd zou duren eer dat het droog was, maar niets in minder waar, het droogde echt in no-time! Echt een dik pluspunt vind ik.

Voila dus meiden als je nog eens een uniek lakje wil voor het najaar, ga zeker deze halen. De explosie van kleur en glitter is gewoon een geweldige combinatie!

Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...