maandag 28 oktober 2013

Review | 'L'oréal Caresse Dating Coral' lipstick


Ik heb deze al een tijdje geleden laten zien in een blogpost. En ik wou deze lipstick echt al zooo lang hebben, omdat hij als omschrijving de perfecte koraalkleur had. Dus stond deze lipstick al eeuwen op mijn wishlist en ik had hem nog niet voordien gekocht omdat ik hem net iets te duur vond (of toch boven mijn budget haha), maar door een actie in Kruidvat heb ik hem wel gekocht en oooh I fell in love.


verpakking


Allereerst moet ik wel zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de verpakking, het ziet er wel leuk uit zo met het L'oréal logo op de zijkant, maar het is echt allemaaaaaal van plastic en dat vind ik echt jammer, want zo lijkt die echt wel te horen tot de goedkope lipsticks, terwijl je er toch bijna 15 euro voor betaalt. Wat ik al niet meer zo goedkoop vind. Het is bijna evenveel als een Mac lipstick en dat is toch wel van een hele andere categorie als je het mij vraagt.


substantie



Maar goed op naar the love itself, de lipstick is echt erg creamy en heeft geen vervelend smaakje of geur, of alleszins toch niet iets heel overweldigend, wel is er een subtiel smaakje aanwezig als je hem aanbrengt.

Zoals veel lipsticks gaat die een klein beetje 'stainen' op de lippen waardoor die wat beter op je lippen blijft zitten en zich zo ook onderscheid van gekleurde lippenbalsems. Doordat die zo creamy is, voelt die ook wel voedend, dus hij droogt je lippen totaal niet uit!


houdbaarheid


 De houdbaar op je lippen is wel een beetje teleurstellend ook, maar dit komt doordat 'ie zo creamy is. Dus ik zou zeggen kleine hapjes en een drankje overleeft die wel, maar maaltijden, no way.


kleur


Waarom vind ik hem nu goed? Ik heb anders al een paar negatieve puntjes vernoemt, maar I saved the best for last! De kleur, deze is zo mooi! Zoals er gezegd was, een perfect koraalkleurtje, niet te fel, niet te zacht, maar perfect! Eerst dacht ik (en dat vertelde ik ook in de shoplog) dat ik hem wat transparant vond. En het klopt inderdaad ook dat er geen bom van kleur afkomt, mede ook doordat die zo creamy is, is dat al lastiger.

Maar toen ik hem voor het eerst om mijn lippen droeg, was mijn lichtinval behoorlijk donker en zag ik natuurlijk niet veel resultaat... Maar de volgende keer was er veel meer licht op mijn kamer en woowie toen werd ik verliefd! Ik hou echt van koraalkleurige dingen, hihi! Een mooi prachtig koraalkleurtje was aanwezig op mijn lippen, zoo mooi! Ik heb hem de afgelopen 2 weken eigenlijk elke dag gedragen, nieuwe liefdes laat je in het begin nooit los, haha.

positief

  • prachtige kleur
  • lekker creamy
  • perfect alledaags kleurtje
  • geen vervelende smaak/geur
negatief
  • plastic verpakking
  • prijs
  • blijft niet heel lang zitten
  • niet heel gepigmenteerd

Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...