zaterdag 12 oktober 2013

my daily skincare!


Ik heb een tijdje terug mijn 'daily make up' al laten zien, maar nog belangrijker dan de make up, is de huidverzorging natuurlijk! Dus bij deze mijn 'daily skincare' of eeuh gewoon in het Nedelands om van het Engels af te stappen: mijn alledaagse huidverzorging!


Laten we beginnen!

'S morgens is mijn routine niet heel uitgebreid, wat koud water in mijn gezicht spletsjen en mijn Dramatically Different Moisturizing gel erop en hopa klaar voor de make-up!

'S avonds is dit al wat meer en ook ik lijd soms wel onder de gedachte 'ik-heb-geen-goesting-meer-in-al-dat-kuiswerk-en-crèmekes-op-mijn-gezicht'. Maar toch is het een verplichting die ik mezelf opleg, haha!

Als eerste reinig ik mijn ogen van al dat stuff dat ik er 's morgens op heb gesmeten met de L'oréal Sublime Soft micellair water, wat echt een geweldige oog make-up remover is en ook totaal niet duur, iets van  4 euro, hier heb ik ook al een artikel over geschreven. En deze is ook gewoon handig als je op stap bent geweest tot 4u 's morgens en je echt te kapot of euh een beetje veel tipsy bent, dan kun je gewoon met een watje over je gezicht en hopa het meeste van je make-up is er zo wel af.

Dan TBS Aloe Gentle Face Wash, een heel goede facewash, reinigt goed, irriteert niet, ik kan hier niks slecht over zeggen! Hier heb ik ook al een artikel over geschreven!

Dan TBS Aloe Calming Toner, een milde toner die gewoon doet wat hij hoort te doen, make-up restjes verwijderen en je huid wat kalmeren/verfrissen.

Links zie je dan ook nog de Paula's Choice 1% BHA gel exfoliator, dit is dus een exfoliator met 1% salicylzuur, en salicylzuur staat er om bekent goed te helpen tegen puisten, nu heb ik geen last van puisten, maar ik wil mijn huid wel goed diep exfoliëren en daar is salicylzuur natuurlijk ook perfect voor. Ik gebruik deze trouwens om de 2 dagen 's avonds na mijn toner.

Als laatste terug mijn DDM gel, om mijn huid nog wat te 'voeden', nu bevat deze crème wel niet echt ingrediënten die je huid vooruit helpen, maar het bevat ook geen irriterende ingrediënten (woop!) en ik vind zo'n gel gewoon fijn werken.

Voila dit was alles! Nu zal je misschien denken en wat met serums en maskers? Eigenlijk zijn dit een beetje overbodige stappen, want ze hebben toch maar een heel tijdelijk effect. Ik vind ook dat mijn huid gewoon nu geen behoeft heeft aan maskers en serums, maar misschien dat ik het in de winter wel meer ga appreciëren.

Wat zijn jullie favoriete dagelijkse huidverzorgingsproducten?

Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...