zondag 13 oktober 2013

quote of the week #3 en #4


Het is weer zondag dus dat wil zeggen een quote of the week! In deze laat ik een quote zien die te maken heeft met afgelopen week. Nu moet ik wel iets bekennen, ik heb vorige zondag geen quote gedaan, dus daarom surprise surprise, doe ik er vandaag 2! Heeuuj!



Dit heeft gewoon betrekking tot het feit dat psychologie afstuderen echt wel een droom is van mij en ik heb deze week wel al een paar keer gedacht van ga ik dit wel aankunnen, want dit is zoveel en zo moeilijk en dan moet ik elke keer weer zeggen tegen mezelf dat ik er voor moet vechten, want het is een droom! Ik wil echt mensen kunnen helpen die het mentaal moeilijk hebben, omdat dat op je eigen best moeilijk is en er vaak wel een oplossing is en daarmee kan ik mensen hun leven veranderen, dat is toch geweldig!


Dit is gewoon omdat ik vaak zeg dat ik het niet kan en het niet heb en blablabla, maar eigenlijk is dit ook normaal. Bijna niemand krijgt gewoon alles voorgeschoteld wat ze willen, we moeten er allemaal voor werken en vechten. Hoe zwaar het ook is!

Wat vind jij van deze quotes?

Sarah



4 opmerkingen:

  1. Yeah sure, just started following your blog and btw your pictures are really beautiful! Hope you follow me back ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so much for the follow and your lovely words.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ja hé, een quote kan zo krachtig zijn, met zo weinig woorden!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...