maandag 18 november 2013

Currently loving: albums Lorde en Katy Perry!


Als je me al wat langer volgt weet je dat ik echt dol ben op muziek, ik kan niet zonder! En afgelopen 2 weken heb ik héél véél naar deze 2 dames hun album geluisterd. 'Pure Heroine' van Lorde en 'Prism' van Katy Perry. En ik zal vertellen waarom ik er zo enthousiast over ben en natuurlijk jullie aanzetten om ook eens te gaan luisteren, haha!


Ik zal beginnen met Lorde, zij is hier nog maar pas bekend met haar hit 'Royals' en ik kende haar wel al ietsje langer door covers op Youtube of Youtubers die er over spraken. Maar nog helemaal niet zo lang dus!
Ik ben te weten gekomen dat zij nog maar 17(!) jaar is en nu al een nummer 1 plaat op haar naam heeft staan in verschillende landen, woow wat zot! En ze komt ook uit Nieuw-Zeeland en dus niet uit Amerika, wat ik dus eerst dacht, wooops.
Maar goed, haar album dus, de liedjes zijn allemaal wat in de zelfde stijl, maar toch elks weer anders, als dat enigszins steek houdt, haha. Ze heeft ook een echt unieke stem en het is echt wel zo dat je haar stem leuk vindt oftewel helemaal niet. Maar ik vind haar stem wel erg goed, gewoon door haar klanken creeërt ze een bepaalde sfeer, zoals Birdy dat ook kan, echt speciaal! En ooh ja leuk weetje 'Heroine' in de albumtitel verwijst naar de vrouwelijke vorm van hero. Ik wist niet dat dit woord bestond, moet ik dus proberen onthouden!

Op naar Katy Perry dan! Ze kan ook echt super zingen en ze is ook altijd zo mooi. Katy Perry haar stijl is natuurlijk pop en ook alle liedjes van haar album zijn in dezelfde stijl. Echt Katy Perry stijl zou ik zeggen. Ook wel erg catchy nummers soms, maar dat zijn we van haar wel gewoon, vind ik. Maar ik vind de liedjes echt leuk en heb ze al vaak beluisterd, maar ik ben ze nog niet beu, haha!

Ga zeker eens luisteren naar hun albums! Je kan dit op Youtube doen of Spotify oftwel koop je hun albums gewoon, haha!

Jullie al geluisterd naar 1 van deze albums?

Sarah



2 opmerkingen:

  1. Ik vind Lorde zo super leuk!! :) Haar nieuwe album is echt super! Die van Katy Perry heb ik eigenlijk nog niet geluisterd X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt super! En als je van Katy Perry haar liedjes houdt, zeker het album eens gaan luisteren, want het is helemaal 'Katy Perry style'!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...