woensdag 20 november 2013

feestdagen | mijn 2 kleedjesopties op dit moment!


Aangezien we al over half november zitten (hola hola waar gaat dat hier naartoe?) is het dus al bijna tijd voor kerstmis en *slik* 2014 alweer! Klinkt toch wel heel bizar, weeral een nieuw jaar. Maar ik ben dol op de feestdagen, lekker gezellig en je kan jezelf eens goed laten gaan met de make-up en glitters all-over-the-place, maar natuurlijk ook feestelijke jurkjes! En ik ga vandaag mijn 2 mogelijke 'kandidaat' kleedjes laten zien voor oudejaarsavond!


Ik had eerst al wat rondgekeken in wat winkels, maar daar hing niets wat ik echt leuk vond.. Dus gaan we maar, hoe kan het ook anders, de online winkels af! Daar ben je ook uren mee zoet, haha. Nu ben ik best wel een moeilijke als het op kleedjes aankomt, ik zie echt bijna nooit een mooi kleedjes, waarvan ik denk: ooh ja dat moet ik hebben! Dus is het voor mij best wel een zoektocht, haha. Maar uiteindelijk ben ik uitgekomen bij 2 kleedjes van New Look, (Newlook = dikke love bij mij).

Het eerste kleedje is een kort bordeauxrood skater kleedje met diamantjes bij de hals, pretty!



En het 2de kleedje:

Ik zou deze met gouden sieraden combineren en meer nadruk leggen op de make-up dan bij het eerste kleedje, omdat de kleur riood al veel aandacht trekt en anders wordt het een beetje too much.

Dus ja, ik weet het nog niet zo goed... Wat denken jullie?

Sarah




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...