donderdag 14 november 2013

mijn opgemaakte producten!



Vandaag is het tijd voor een opgemaakt artikel! De laatste keer dat ik dit gedaan heb was zelfs een filmpje en weeral wayback in juli, waar is den tijd, zouden ze bij ons. Maar goed aangezien het een tijd geleden is, heb ik ook veel producten, al zijn er natuurlijk al heel wat per ongeluk ook in de vuilbak beland... Kijk je mee :)?


Ik zal beginnen met die ene conditioner die er ligt, deze is van Garnier Ultra Doux en deze is met avocado-olie en sheaboter, erg voedend dus! Dit is echt een aanrader als je droog haar hebt, hij ruikt superdupper en doet ook nog is goed zijn werk, wat wil je nog meer? Ik heb hier ondertussen al 2 bussen van opgemaakt, maar ben nu wel overgestapt op iets anders, omdat altijd hetzelfde gebruiken, voor je haar ook niet goed is.

3 mascara's, whuuut 3?! De roze van Yves Rocher was een mascara die ik al langer had en deze moest gewoon weg, ik vond hem ook helemaal niet fijn, veel te klonterig en plakkerig, géén aanrader! De gouden is de Max Factor Masterpiece en deze was bedoeld voor lengte en dat deed die ook gewoon erg goed, een aanrader als je enkel lengte wilt met een beetje volume. De zwarte is de Max Factor Masterpiece Max en dit is echt een pareltje! Hij wordt ook door veel mensen als favoriete mascara beschouwd. Hij geeft veel lengte én volume en je kan hem goed opbouwen, echt echt echt een aanrader! En bij Max Factor zijn er vaak acties, ik heb nog nooit meer dan 10 euro betaald voor een mascara van hen, gewoon inslaan bij de acties ;).

Een deodorant van Rexona, die ik niet zo heel speciaal vond, hij rook ook niet zo goed. Ik ben ook niet zo'n fan van Rexona deo's trouwens, maar ik moest hem wel opmaken van mezelf, haha! De 'Maximum Protection deodorant' van Dove, is zo'n stickdeo en deze vond ik wel erg fijn! Ik heb hier ook een artikel over geschreven omdat ik het zo goed vond! Ik gebruikte deze niet dagelijks, maar enkel als ik iets meer 'bescherming' nodig had tegen het zweet, haha.

4 oogmake-up removers, waaronder 1 de micellaire water van L'oréal, waar ik ook een artikel over geschreven heb. Omdat het een miccelair water is kan je hem ook gebruiken om je gezichtsmake-up te verwijderen, maar ik vind hem ge-wel-dig voor oogmake-up te vewijderen! Ik zit ondertussen al aan mijn 3de fles, wooops... Dan 2 oogmake-up removers van Kruidvat zelf, de ene (zonder etiket) is op oliebasis en de ander is op waterbasis. Oogmake-up removers met olie vind ik sowieso niet zo fijn omdat ze een veel te vette waas achterlaten op mijn ogen, mweih niet leuk! Maar soms grijp ik er wel naar om wat heftiger oogmake-up te verwijderen, omdat olies dat gewoon sneller en beter kunnen. Op zich doet die van Kruidvat zijn werk wel goed, maar ik vind hem niet zo fijn omdat ik niet voor olies ben. Diegene op waterbasis vind ik dat 'ie de huid rondom mijn ogen weer wat te trekkerig maakt, hij reinigt wel goed, maar ik heb liever dat trekkerig gevoel weg! Dan nog 1 van Demake up, deze was half op oliebasis en half op water, deze vond ik fijner dan die alle twee van Kruidvat, maar de huid rondom mijn ogen bleef ook wat vet en dat vind ik gewoon echt niet fijn.

In het midden ligt nog een groene concealer van Gosh, echt de beste groene concealer die je bij ons kan vinden! Dan nog de Essence nail and cuticle butter stick, hier heb ik ook een artikel overgeschreven. Deze is echt zooo fijn, het voedt mijn nagelriemen super en het ruikt ook nog is erg njummie!

Dan nog wat oogmake-up, 2 'uitdraaibare' oogpotloden en 2 eyeliners. De ene kleine eyeliner is van Essence en heeft zo'n kwastje, deze werkt op zich prima, al vind ik het kwastje soms wat tricky voor de wing te tekenen. De andere is van Catrice en dit is er 1 met een vilttipje en zo'n langwerpig soppotje, op zich ook een prima eyeliner, maar ik gebruik gewoon liever stiftjes en zal deze daarom dus niet opnieuw kopen. Dan nog de 2 oogpotloodjes, het 1 van Nivea moest gewoon echt weg omdat het al superoud is, ze verkopen die trouwens ook niet meer denk ik en dan de andere is van Yves Rocher, dit is wel een erg fijn potloodje! Het is waterproof en blijft dus lang op mijn waterlijn zitten en de kleur is ook goed zwart, dit is wel een aanrader, ik heb deze zelfs opnieuw gekocht!


Voila dit was alles wat ik kon laten zien! Hopelijk vonden jullie het fijn om te lezen.

Sarah





4 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel opgemaakt, haha!! Die van garnier klinkt echt heel goed! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar een paar producten, haha :D en ja moet je echt eens proberen! x

      Verwijderen
  2. Ik ben nu wel benieuwd naar die oog make-up remover van l'oreal

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...