maandag 11 november 2013

Quote of the week #8


Het is weer zondag, dus hier is de quote van de week! Woopwoop! Deze quote heeft te maken met wat ik meegemaakt en/of gevoeld heb afgelopen week.



Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat gewoon iedereen en alles de pot op kan, omdat je er echt even genoeg van hebt. Wel dat had ik dus deze week... Ik moet echt massa's leren en het is zo veel en zo moeilijk en op den duur ben je gewoon al dat leren echt zo moe als kou pap en wil je gewoon echt ander dingen doen. En ik wordt er gewoon zo chagrijnig en gefrustreerd van, aaaaargh.

Maar goed, op zo'n momenten moet je gewoon echt zeggen tegen jezelf, dat het even een moelijke periode is, maar dat je er wel doorheen geraakt en zo niet dan is het tijd om nog harder te vechten tot wel alles in orde is. De laatste zin van de quote is een bekende quote die je veel tegenkomt op blogs of internet gewoon en ik denk dat dit ook wel om een reden is. Dit is echt een quote die ik heel vaak zeg tegen mezelf, omdat het gewoon waar is. Ook al gaat het nu niet goed, er komt altijd een tijd dat het beter gaat, want het kan niet altijd slecht zijn. En omdat deze quote voor mij toch wel speciaal is, dacht ik hem eens een keertje te gebruiken in de quote of the week en voila vandaar deze quote.

Sarah




3 opmerkingen:

  1. Erg mooie quote! Iemand zei een keer tegen mij: ook al gebeurt het allerergste wat er kan gebeuren, zelfs dan komt het nog goed. Dit ben ik altijd blijven onthouden, want het is waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik ga jouw quote opschrijven in mijn boekje :) en dankjewel, ik kan het gebruiken, haha!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...