woensdag 6 november 2013

Quote of the week #7


Normaal komt deze post zondag online, maar wegens tijdgebrek (leren voor proefexamen statistiek!), komt die vandaag online. In de quote of the week laat ik een quote zien die te maken heeft met mijn afgelopen week!


Vorige week had ik soms de indruk dat sommige mensen in onze vriendengroep mij wat links lieten liggen of dingen zeiden tegen mij, die ik liever niet had... Als ik er dan over nadacht, kwam ik tot de conclusie dat ik dit eigenlijk niet hoef te pikken. Ik kan gewoon zeggen dat ik het absoluut niet leuk vind en dat ze ermee moeten stoppen en dan luisteren ze ook wel naar mij.

Dus als jij voelt dat sommige mensen gewoon over je heen lopen en de indruk geven dat je hen niets kan schelen, laat dan eens van je horen en vertel gewoon wat je dwars zit, communicatie communicatie is de oplossing voor véél problemen, hou dat in gedachte ;).

En ooh ja, ik had wel de indruk dat mijn proefexamen goed ging, nu nog wachten op de uitslag!


Sarah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...