maandag 25 november 2013

nagellak review | Maybelline Color Show Brocades


Nadat ik al een paar beautybloggers gezien had die helemaal enthousiast waren over deze lakjes, kon ik het echt niet laten om er zelf ook te kopen, wooops... Het zijn glitterlakjes van de limited edition voor de feestdagen en ik kan de laatste tijd echt geen genoeg krijgen van glitterlakjes (hellooo Christmas feeling!). Ik mocht er 2 kiezen van mezelf en ben gegaan voor het gouden lakje '220 Knitted Gold' en het blauwe '222 Beaming Blue'. Kijk je mee naar wat ik er van vond ;)?



Ik zal beginnen met het pareltje van de 2, het gouden natuurlijk! In 'Knitted Gold' zitten heel veel fijne glittertjes in en wat grovere stukjes glitter die eerder roségoud zijn. Door deze combinatie, krijg je een goed dekkend lakje, omdat de fijne glitters de plaatsen 'opvullen' tussen de grovere glitters. Me likey! Maar wat ik echt nog het mooiste en speciaalste vond (naast al die sparkles ) is dat in kunstlicht het precies leek alsof je gouden aluminiumfolie op je vingers had, echt heel speciaal!


Het dekte mooi in 2 laagjes en het lakte ook erg fijn! Aangezien het een glitterlakje is begint het wel wat sneller te chippen als normaal, maar hij bleef toch wel 2 dagen mooi zitten en begon dan wel wat te chippen... Dit lakje is echt een aanrader!


Dan het blauwe lakje 'Beaming Blue' en hier ben ik toch wel wat teleurgesteld in. Het lakje is wel mooi, ook gewoon veel fijne glittertjes en wat grovere, maar wel een stuk minder als bij het gouden. Echt maar een paar 'grote' stukjes op elke nagel, jammer! De kleur vond ik echt wel heel mooi ook, in kunstlicht lijken sommige stukjes glitters ook wat groen en geel, wat heel mooi is op het blauwe!
 

Het dekte ook weer mooi in 2 laagjes en lakte ook gewoon erg fijn. Maar dit lakje begon echt wel héél snel te chippen, ik heb hem er na een dag alweer afgedaan omdat er gewoon al grote stukken af waren, echt een bummer! Zie hier de foto, hij zat er toen nog geen 24u op... Dus deze is echt ideaal voor een avondje uit, maar dat is het dan ook!


De lakjes zijn te koop voor 3.99 euro bij Kruidvat.

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...