maandag 25 november 2013

Quote of the week #10


Omdat het weer zondag is, is het tijd voor een quote of the week! Hierin laat ik een quote zien die te maken heeft met mijn afgelopen week.



Best een triestige quote, maar deze week is dan ook iets niet zo leuk gebeurd, mijn grootvader is namelijk overleden. En ik heb het daar ook wel erg moeilijk mee. Ik wil er ook niet veel meer over vertellen.

Maar soms is het inderdaad okee, om gewoon eens goed te huilen en alles te laten gaan. En op zo'n momenten mag dat vind ik. Er komen deze week nog een paar zware dagen aan, maar ik ga proberen mezelf erdoor te bijten!

Dit keer wel een heel kort artikel en eigenlijk een mini update, maar ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.

Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...