dinsdag 5 november 2013

favoriete liedjes at the moment #11



We zijn ondertussen al 5 november, ik kan het echt niet geloven. Over een maand is het al Sinterklaas en dan kerstmis en dan hoppa zitten we al in 2014, freaking crazy! Maar goed, begin van de maand wil zeggen, favoriete liedjes van het moment!



Als eerste 'Feel again' van OneRepublic! Al weer een hele tijd geleden heb ik mijn favoriete artiesten laten zien en daar vertelde ik ook dat ik hun album Native echt zot goed vond en ik hoorde dit liedje op een feestje vorige week en toen moest ik het album thuis natuurlijk terug gaan luisteren, maar dit liedje vind ik toch wel een echte topper!



Volgend, ons Miley, met nee nee geen Wrecking Ball, maar met 'Adore you', dit is een liedje van haar nieuwe album Bangerz en het is een erg emotioneel en prachtig nummer, zeker eens luisteren!



Ik heb ook al verteld over dat Alex Goot een favoriete artiest is van mij en hij is zo schattig ook, haha! Maar hij had weer een supergoed cover met Against the Current van 'Photograph'. Het origineel is van Nickelback en ik kende dit liedje nog helemaal niet, maar het is supergoed! Aanradeeeer!




 Next, Andy Grammar met 'Keep your head up' en dit heb ik ook herontdekt doordat een vriendin dit postte op Facebook, maar wat hou ik van dit nummer! Het is vrolijk, maar er zit ook wel duidelijk een boodschap achter, dat je het niet mag opgeven, hoe moeilijk het ook is, love it!



Als laatste alweer en ja hoe kon het ook anders... One Direction met 'Story of my life', ik zal er maar bij zeggen dat ik eigenlijk niet zo'n fan ben van One Direction, maar ik vind hun liedjes wel leuk, eigenlijk zijn ze veel te catchy en ken je ze vaak al vanbuiten na 3 keer luisteren, maar ze zijn gewoon leuk en iedereen kan meezingen, dat is toch gezellig, haha!

Voila dit waren ze al weer, wat zijn jouw favorieten van het moment?


Sarah




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...