vrijdag 31 mei 2013

Catrice Ultimate Colour lipsticks n°210 en n°260 review



Vandaag heb ik een review voor jullie van wel 2 lipsticks! Joepieee! Het zijn er 2 uit de Catrice ultimate colour collectie, namelijk nr. 210 'Pinkadilly Circus' en nr. 260 'It's A Matt World'!

Catrice heeft  alweer een tijdje geleden 3 nieuwe lipsticks aan de ultimate colour collectie toegevoegd. 260 'It's A Matt World' is hier eentje van. De andere 2 'nieuwe' heb ik al, dit zijn 240 'Hey Nude' en '250 Matt About Pink'. Deze heb ik gekocht toen ze pas aan de collectie waren toegevoegd. Waarom kocht ik toen ook niet 260? Wel er was een actie bij Kruidvat waarbij je 2 lipproducten van Catrice kon kopen voor 5 euro. En dus mocht ik van mezelf er 2 kiezen! Nu 'lucky bastard I am' was deze actie er deze week ook! (tip gespot!) En dus mocht ik er weer 2 kiezen en natuurlijk moest ik 260 dan ook hebben :).

260 - It's a matt world 


Boven: kale lipjes/ onder: met
260 'It's A Matt World' is een mooie matte rode kleur die neigt naar oranje en heeft dus een warme ondertoon. Hij is niet heel erg zacht, maar dit is vaak met de opvallendere kleuren zodat deze beter op je lippen blijven. Ik vind deze kleur erg pretty! Normaal draag ik geen rode lipsticks, maar ik denk dat dit schatje daar wel eens verandering in kan brengen ;). 

210 - Pinkadilly Circus


Boven: niks/ onder: met
210 'Pinkadilly Circus' (wat heeft Catrice toch leuke namen!) is een framboos kleurige lipstick, deze is wel romiger als 260 en is bijgevolg dus niet zo 'longlasting' als de vorige. Ook echt een mooi fruitig kleurje, haha!

Ze blijven alle twee best wel lang zitten. Na heel wat gebabbel en geknabbel moet je ze wel even bijwerken!


Ik vind de Catrice lipsticks echt ge-wel-dig, de namen zijn ook echt leuk (ik vraag mij altijd af: wie verzint die toch?) ze zijn goed gepigmenteerd, hebben veel kleurtjes en zijn niet uitdrogend! 

miss pretty and life


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...