dinsdag 2 juli 2013

Maybelline Superstay 14hour lipsticks(3) review


Ik heb woensdag weer eens een shopje geplaceerd naar het Wijnegem Shoppingcenter en heb daar drie van de Maybelline superstay 14hour lipsticks gekocht! Dus vandaag een review daarover en ik zal nu al maar verklappen dat het boompatat mijn 3 favoriete lipsticks zijn geworden!

Ik heb de kleuren neverending pink (110), infinitely fuchsia (160) en non-stop red (510) gekozen. Dit zijn 3 prachtige kleurtjes en kan niet wachten om jullie er meer over te vertellen!

neverending pink (boven zonder/ onder met):



Laten we beginnen met de meest draagbare kleur namelijk neverending pink. Dit is zoals de naam al doet een mooi zachtroos kleurtje.

infinitely fuchsia (boven zonder/onder met):



Als volgende hebben we infinitely fuchsia en dit is een mooi felroze frambooskleur.

non-stop red (boven zonder/onder met):



En als laatste hebben we non-stop red, dit is een koraalrode kleur. Echt een uniek kleurtje rood, love it! Deze zou ik het liefst elke dag dragen, jammer genoeg is het niet echt mogelijk om elke dag rood te dragen. Deze droeg ik ook op mijn galabal en hij bleef heel de avond zitten!

Hoe zitten de lipsticks op je lippen?

Als je ze aanbrengt zijn ze lekker romig, maar dit vermindert natuurlijk wel met de tijd zodat de lipsticks als het ware echt kunnen intrekken in je lippen.

Ze hebben alle drie dezelfde smaak/geur, een beetje zoetig. Maar dit verdwijnt wel na enkele minuten gelukkig. Ik heb het liefst dat ik niks ruik/proef en de lipstick niet te creamy is, zo voel ik de lipstick het minste zitten.

Ik heb niet de indruk dat ze mijn lippen uitdrogen. Alhoewel ze mijn lippen ook niet bepaald hydrateren, maar ik krijg er in ieder geval geen velletjes van!

En blijven ze nu ook echt 14 uur zitten?

Wel van mij moet een lipstick niet 14 uur op zijn plek blijven. Een normale dag duurt geen 14 uur, want als ik 's avonds thuis kom hoeft die er van mij niet nog op te zitten tot ik ga slapen en als ik uitga werk ik sowieso mijn lipstick nog bij. 

Maar ze blijven echt ge-wel-dig goed en lang op zijn plek! Dit hangt natuurlijk ook af van wat je allemaal naar binnen speelt op een dag, maar bij een normale dag (zonder al te veel extra te snoepen bijvoorbeeld) blijft hij goed zitten. De lipstick vervaagt natuurlijk wel een beetje als je iets eet, maar hij blijft er wel opzitten en gaat geen lijntjes vormen ofzo.

Ik heb er een dagje op gelet hoeveel uur de lipstick het nu overleeft. Ik heb infinitely fuchsia om half 10 's morgens opgedaan en na ontbijt, lunch en enkele drankjes zat hij er echt nog bijna perfect op. Ondertussen was het half 6 's avonds toen ik nog eens in de spiegel keek en ja hoor hij zat er nog steeds heel goed op! (Als je dit uittelt zitten we al 8 uur verder). Toen ik na het avondeten in de spiegel keek was echter wel een groot deel van de lipstick verdwenen. Maarja 8 uur bijna perfect op zijn plaats zitten is toch ook al een hele prestatie.


Ik ben erg enthousiast over deze lipsticks en I love deze kleurtjes! Ze kosten wel 12.99 euro per stuk, maar heej ik vind dat ze dat geld dubbel en dik waard zijn!

En ze zijn zowaar verkrijgbaar in alle drogisterijen. 

Sarah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...