vrijdag 5 juli 2013

mijn favoriete liedjes at the moment!


Het is weeral het begin van een nieuwe maand en dat wil zeggen: tijd voor mijn favoriete liedjes van het moment! Hoereej!


Als eerste hebben we 'We can't stop' van Miley Cyrus en hoewel ik de clip er toch net wat over vind gaan, vind ik het liedje echt supèèr! Pas op, ik heb er helemaal geen problemen mee dat ze van haar Hannah Montana imago af wil, maar daardoor heeft ze net veel jonge fans die naar haar opkijken. Dus persoonlijk vind ik dat ze daar wat rekening mee moet houden.


Als tweede hebben we 'On my way' van Charlie Brown. Dit is een vrolijk nummer en heel erg motiverend voor als je je down voelt of iets niet wilt lukken. Ik krijg er altijd spontaan meer energie van als ik dit luister!


Als derde heb ik 'We own it' van 2 Chainz en Wiz Khalifa gekozen. Dit is een lekker r&b/hiphop nummer, love it!


Als vierde hebben we 'If I lose myself'' van OneRepublic. Dit is ook een leuk dansnummertje dat jullie vast wel kennen. Ik hou sowieso van One Republic hun muziek (fan gespot)!


Als laatste hebben we 'Wake me up' van Avicii. Een goed dansplaatje met afwisselend wat country er tussen gegooid. Een uniek liedje dat direct blijft hangen!

Ziezo dit was het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...