zondag 21 juli 2013

nailart | Belgische vlag voor 21 juli


Vandaag is onze Belgische nationale feestdag, hoereej! Maar daar bovenop hebben we ook nog een nieuwe koning vanaf vandaag. Jaja vanaf nu is het koning Filip en niet meer prins Filip, haha klinkt toch maar raar. Ik denk dat geen enkele andere dag op het jaar zo Belgisch is als vandaag, duuuus daar hoort een leuke nailart bij natuurlijk!


Om toch iets meer in de Belgische sferen te komen vandaag, dacht ik maar een nailart te doen :).

mijn werkwijze:


  1. basecoat aangebracht
  2. lichtbeige kleur als basislaag (zo komt de volgende laag kleuren beter tot zijn recht)
  3. basislaag goed laten drogen
  4. 3 kleuren naast elkaar gelakt op het sponsje ( de juiste volgorde is hier heel belangrijk!)
  5. gestempeld op mijn nagel
  6. topcoat over
  7. tadaaa klaar 

gebruikte producten:



Kruidvat base & topcoat
beige kleur uit nailart setje van de Action (dekt behoorlijk goed!)
zwart kleur 'wear my sunglasses' van Catrice
gele kleur 'Bananapop' van L'oréal
rode kleur 'kiss on top of the rocks' van Essence
topcoat 'fast dry' van L'oréal
make-up sponsje van Kruidvat

conclusie:



Ik ben erg blij met mijn Belgische nailart en ook al kan ik hem technisch gezien enkel vandaag dragen, ga ik hem natuurlijk een stukje langer dragen, anders is het maar zonde van mijn tijd, haha.

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...