zaterdag 6 juli 2013

personal update | kot & unief enzo


Zoals ik al eerder heb verteld ben ik dit jaar afgestudeerd aan de middelbare school. En nu moet ik natuurlijk  verder gaan met mijn leven, want nu begint het eigenlijk allemaal pas echt (oeh scary!). Lees verder als je een kijkje in mijn toekomst wil nemen ;)

Om te beginnen heb ik dan toch eindelijk een keuze gemaakt over wat ik volgend jaar wil gaan studeren. Ik heb al eens een artikel geschreven over dat ik totaal niet wist wat ik nu moest gaan studeren en ik het ook echt niet meer wist...

Maar nu heb ik eindelijk gekozen! En mijn keuze is geworden ( trommelgeroffeeel!) psychologie! Uhu je leest het goed, ik ben van plan volgend jaar mijn hersenen eens serieus hard te laten kraken en het zou natuurlijk ook heel mooi meegenomen zijn als het mij ook zou liggen, haha!

Ik weet dat psychologie een populaire richting is en je moeilijk aan de bak kan komen. Maar neem nu mijn broer, die zei tegen mij dat ik iets moest gaan studeren waar ik meer over wou leren. En toen ben ik gaan nadenken en heb ik ondervonden dat psychologie bijna de enige optie was. Dit interesseert mij namelijk echt. Terwijl al de andere richting eerder zijn van nee, nee en nee dat lijkt me niets. Dus vind ik dat ik wel goed gekozen heb :p.

Psychologie is een universitaire richting en dus moet ik volgend jaar afzakken naar een oh zo saaie plaats genaamd Leuven (ironie of course). En ga ik mijn eigen kotje hebben, heeeuj! Het is te zeggen, ik moet wel mijn badkamer en keuken delen met anderen, maar de rest is wel privé (het zou er nog aan mankeren ;p). Het is wel een erg klein kotje aangezien ik mijn studiekeuze pas erg laat heb gemaakt en er dus al vele koten bezet waren. Maar heej ik klaag niet hoor, nu kan ik al mijn inrichtingskills bovenhalen om mijn kotje op zijn opperbest te krijgen.


Op deze foto laat ik zien wat ik in gedachte heb voor de zithoek ( lees: plek waar zetel in kot staat). Met de spiegeltjes ga ik de kamer proberen te vergroten en de beige sofa wil ik gewoon, omdat tja, ik beige sofa's gewoon erg mooi vind. Ik heb ook al bijpassende kussens en chocolade kleur kussens en deken gekocht ( ik hou van de combo beige-chocola, lekker cosy!). Ook een tafeltje komt altijd van pas (om bijvoorbeeld je voeten op te leggen, want duuh waar dient het anders voor ;p?) en als laatste een stel bloemetjes om de boel wat op te fleuren (snap je hem? opfleuren ;p). Haha sorry voor mijn flauwe mop, die moest er even uit.

Ziezo, heb ik jullie weer even geüpdatet over ma vie binnenkort en psst als er toevallig nog mensen zijn die dit jaar psychologie in Leuven gaan studeren, let me know!

Sarah

bron foto:www.werken.fm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...