dinsdag 23 juli 2013

shoplog | Kruidvat & Yves Rocher,...


Afgelopen week heb ik weer wat dingetjes gekocht bij Yves Rocher, Kruidvat, H&M en Claire's en die wou ik graag laten zien aan jullie :).


Yves Rocher




Ik zal beginnen met Yves Rocher, hier heb ik de zelfbruinende spray van gekocht, ik ben deze al aan het testen :). Ook nog een oogschaduwcrème in de kleur 02 'Mauve'. Deze gebruik ik alleen op mijn ooglid zonder andere oogschaduw om mijn oog iets minder kaal te maken dan enkel mascara. Ik denk dat hij ook goed bruikbaar is als een mooi basiskleurtje, maar dat heb ik dus nog niet geprobeerd! Ook kocht ik de nagellak correctiepen en deze vind ik eerlijk gezegd niet zo heel fijn, ik gebruik toch liever een wattenstaafje met wat nagellakremover :). Als laatste kocht ik de voetcrème met lavendel, deze ruikt erg lekker naar lavendel (surprise surprise) en maakt mijn voetjes lekker zacht!

Kruidvat




In de Kruidvat kocht ik een eyeliner van Essence, een mascara van Essence waar ik al veel goeds over gehoord had en die moest ik dus proberen :). Ook kocht ik het lakje 'metal laquer' van NYC en dit is echt de perfecte goudkleur én dekt in 1 à 2 laagjes! Dan kocht ik ook nog 3 lakjes van L'oréal, een gele kleur 'Bananapop', een leuke roze kleur 'watermelon' en de 'fast dry' topcoat, die ook in het echt fast dried, haha. Ojaa de lakjes dekken in 2 laagjes :).

H&M en Claire's



Bij de H&M kocht ik 2 shortjes, een grijze en zwarte en dit zijn eigenlijk slaapshortjes zijn, maar ik gebruik ze om te 'work-outen'. Ze kosten elks 4,95 euro. Ook kocht ik de paarse mascara, want veracamilla zei dat deze erg goed was. Deze kostte 2,95 euro.

Dan kocht ik mijn laatste spulletjes in de Claire's en dit zijn 2 superschattige gsm-zakjes! Het hoort eigenlijk voor jou en 'your best friend' te zijn, maar ik gebruik ze lekker zelf alletwee. Dan kan ik deze 2 schatjes afwisselen, haha!

Dit waren alle spulletjes die ik gekocht heb, als jullie van iets een review willen zien, zeg het me dan :). Ik zal zelf een review schrijven over de dingen waar ik heel enthousiast over ben!

Geniet van het weer en een fijne dag!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...