woensdag 17 juli 2013

review | eyeliner Max (Action)


Vandaag heb ik een review over de eyeliner pen van Max, van de Action dus. Ik verklap nu al dat ik niet zo enthousiast ben, maar lees zeker verder om te weten waarom ;)


uitzicht



Als eerste vind ik de verpakking van de eyeliner van Max er best mooi uitzien. Zo zwart met goud staat erg chique!

werking




De eyeliner van Max heeft een rond puntje en het is zo'n potlood dat je omhoog kan draaien. Dat is wel erg handig! Maar voor mij moet een eyeliner een dun puntje hebben en niet zo'n ronde, want persoonlijk vind ik dat te stroef werken op mijn ooglid. Je ooglid is maar iets erg dun en elastisch en dan is een stroef potlood geen goed plan als eyeliner! Het kan zijn dat jij hier wel perfect mee kan werken, maar ik niet :).


Als oogpotlood geeft die trouwens ook niet veel kleur af op je waterlijn, dus ik denk dat ik met dit potlood gewoon echt niets kan doen... maar gelukkige kostte dit dingetje slechts 59 cent dus daar kan ik nog wel mee leven ;).

kleur



En dan is de kleur van deze eyeliner van Max ook niet helemaal zwart zoals zwart hoort te zijn, dat is ook erg jammer. Dit zie je goed op de eerste 2 swatches. De volgende 2 swatches zijn wel zwarter, maar dit bekom je alleen als je harder duwt en dus een dikke streep zet. Dit wil ik niet op mijn ooglid hebben, jij wel ;)?


conclusie

Ik zou je geld niet uitgeven aan deze eyeliner, maar als ik je toch eyeliners zou aanraden, neem dan eens een kijkje in het essence schap en ook l'oréal heeft een erg fijne smalle eyeliner!

Sarah

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...