woensdag 10 juli 2013

filmpje | opgemaakte producten





Na lange tijd is het eindelijk gelukt... mijn EERSTE FILMPJE! Woopwoop! Het is een opgemaakt filmpje geworden omdat ik dat ook heel graag zie bij andere beautybloggers, so here it is!


edit:' Ik zal even duidelijk maken dat de oog make-up remover van Kruidvat  op waterbasis is en met de waas van olie bedoel ik dus de oog make-up removers op oliebasis.'

mening over eigen eerste filmpje


Ik moet zeggen dat ik onderschat had hoeveel werk hier inkruipt, maar ik ben trots op het resultaat ook al zitten er nog foutjes in. Als er nog meer filmpjes komen kan je nu echt zien dat ik ga groeien in het filmpjes maken, dus dat is ook tof ;).

En als jullie nog tips hebben over hoe ik het beter kan aanpakken, laat maar weten in de comments!

Sarah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...