maandag 2 september 2013

favoriete liedjes at the moment #9


Hier ben ik weer met mijn 5 favoriete liedjes van het moment! En waarschijnlijk ga ik dit elke maand blijven zeggen, maar man wat is augustus snel voorbij gevlogen. Deze maand heb ik wel veel nieuwe muziek leren kennen, maar ook heb ik er een paar terug uit de doos gehaald en herontdekt. Hier komen ze...


Als eerste hebben we 'Plan A' van E-Dubble, dit heb ik leren kennen via een vriend van mijn broer en ik vind het echt wel een goed nummer! Het is zo hiphop/rap-achtig, echt een tof nummer! Dit is ook geen nieuw nummer, maar het bestaat al een paar maanden.


Daarna nog een 'ouder' nummer, namelijk 'Brave' van Sara Bareilles, dat is die van: 'I'm not gonna write you a lovesong, cause you asked for it, cause you need on.' Ken je ze? En Brave is ook een heerlijk popnummer, erg vrolijk!



Next hebben we 'Animals' van Martin Garrix en eerst was ik niet zo weg van dit nummer, omdat het eigenlijk exact 2 keer hetzelfde is wat herhaald wordt. Maar na het zo vaak op de radio te hebben gehoord, ben ik toch bijgedraaid, haha. En ik moet hier geen verdere uitleg bij geven, want iedereen kent dit nummer, toch?



Als volgende hebben we 'Same Love' van Macklemore & Ryan Lewis ft. Mary Lambert. En het kan zijn dat ik dit al een keertje heb laten passeren in mijn favoriete liedjes. Maar dit spelen ze nu super vaak op de radio, terwijl ik ernaar luisterde in april, dus herontdek ik dit liedje ook weer. En aaaah wat is het toch een mooi nummer!



En dan zijn we weeral aan het laatste liedje toe! Dit is 'Roar' geworden! En het origineel is natuurlijk van Katy Perry, maar ik vind de versie van Alex G leuker. Ze heeft het nummer een beetje vertraagd, maar ze zingt het echt geweldig!

Ziezo dit waren ze al weer!

Wat zijn jullie favoriete liedjes van het moment?

Sarah

bron:www.youtube.com
bron: s5.favim.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...