dinsdag 10 september 2013

my daily make-up


Ik heb in die 4 maanden dat mijn blog al bestaat, nog nooit mijn favoriete/daily make up laten zien! Dus bij deze zet ik dit recht!


Als je zo kijkt, lijkt het best veel, maar eigenlijk is het dat echt niet. Ik gebruik geen oogschaduw en blush, dus die dingen liggen er zelfs nog niet bij!

Ik zal beginnen met de foundation, de Flower Perfection Foundation van Bourjois, is al best een oude foundation, maar ik moet deze nog opmaken, dus daarom dat ik hem nu gebruik! Het is een matte foundation met medium coverage voor diegenen die dit willen weten en ja hij wordt nog steeds verkocht, ook al heb ik hem al uhum behoorlijk lang.

De concealer die je helemaal links ziet, is de Lasting Perfection Concealer van Collection en dit merk kan je niet kopen bij ons, maar wel in de UK. ( Londen baby <3 ) Deze concealer dekt supergoed voor een vloeibare concealer te zijn en hij kostte iets van een 5 euro! I know, amazing right?

De poeder is van Yves Rocher, niet een heel speciaal poeder ofzo, doet gewoon wat die hoort te doen.

De bronzer-highlighter is van Essence en dit gebruik ik in de plaats van blush op het moment. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik niet elke dag foundation draag en dan gebruik ik enkel de highlighterhoek en niet de bruine kant, want ik heb roodheid in mijn gezicht en dan gaat dit wat vloeken met mij rode wangetjes en het ziet er gewoon niet mooi uit anders. Je kan ook geen blush over rode wangen doen en dit is eigenlijk hetzelfde.

Op naar de ogen. Als mascara gebruik ik de Falsh Lash Effect mascara van L'oréal en ik vind deze op zichzelf niet zo heel erg goed, hij geeft wel lengte, maar niet echt volume. Maar ik gebruik hem als basislaag voor de I Love Extreme Crazy Volume Mascara, hier heb ik al eens een review over geschreven en deze mascara geeft echt geweldig veel volume en lengte! Maar hij separeert mijn wimpers niet goed en als ik een basislaag van andere mascara gebruik, doet die het wel perfect!

Mijn favoriete eyeliner van dit moment is de eyelinerpen van Essence, dit is gewoon de perfecte eyelinerpen: goed zwart, dun puntje voor een strakke lijn en droogt niet snel uit en oh jaa ook supergoedkoop natuurlijk. Dit is zeker een goede eyeliner voor beginners!

Dan nog 2 oogpotloodjes van Yves Rocher, een zwarte, die ik gebruik op mijn bovenste waterlijn. Deze is ook waterproof en vervaagt dus niet snel. En dan een licht huidkleurig oogpotlood, wat ik op mijn onderste waterlijn gebruik. Dit is geen waterproof en vervaagt dus al na een paar uurtjes...

Dan ook nog de Catrice Made To Stay Highlighter Pen, deze gebruik ik in mijn binnenste ooghoek, voor een fris en fruitig effect, haha.

En als laatste mijn lippies, daarop gebruik ik de laatste tijd vaak een Essence Longlasting Lipstick, hier schreef ik ook al een review over, love deze lipsticks! Op de foto staat nr. 07 'Natural Beauty', die ik ook het meeste pak.

Voila dit waren mijn daily/favoriete producten.

Hebben jullie producten die je echt elke dag gebruikt?

Sarah


2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! De I Love Extreme Mascara van Essence heb ik ook en werkt prima :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem ook geweldig, maar veel mascara's plakken mijn wimpers aan elkaar. Dus ik versta wel dat die voor jou gewoon goed werkt ;) En bedankt voor je comment!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...